Gå til innhold

April: vår dag :)

Anbefalte innlegg

I dag sov snuppa til klokken 9!! Og så kom bestemor og hentet henne halv elleve så jeg skulle få studert litt. Som sagt som gjort, og jeg fikk faktisk gjort noe og!! Fikk sett en forelesning på nett og har tatt siste finish på første innlevering. Skal levere den i kveld. Siste frist på mandag. Godt fornøyd med egen innsats der!! Og så har vi hatt stekt makrell til midda og rabarbrasuppe til kvelds! Imponert? -Svigermor kom og hjalp til..hehe.. Men nestegang klarer jeg meg selv.. har bare aldri gjort det før.. Og så kom en megler innom for å gi ny takst på huset. Hold pusten damer.. vi kjøpte huset for ett år siden for 1.9mill, og nå vil hun sette meglertakst til 2.5mill!!! Yuhhu!!! Men vi skal jo ikke selge..bare få litt mer lån for å bygge en rorbu. Som vi forhåpentligvis får solgt igjen i løpet av neste år. -med fortjeneste.. hehe..og så etter på det kom en rørlegger for å se om gubben har meislet riktig på det nye badet vårt. Og det hadde han, så nå kommer det muligens en rørlegger neste uke for å legge nye rør, og så er vi i gang med gulvstøyping og varmekabler. -Yes! Endelig! Håper badet er klart til før jul... men tør ikke håpe for mye heller.. Og nå skal snuppa legges snart, og da skal vi nyte dagens nyheter.. hihi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6144508-april-v%C3%A5r-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow ja det var litt over innkjøpsprisen deres det. Men så godt å vite at huset er verdt mer enn hva dere har lån på!

Dere har stått på å gjort en del med huset og det pleier å gjøre susen det. Og så greit at huset hadde stege i takst.

Og skal sei du har hatt en grei dag, stått opp sent og hatt litt barnefri. Fått gjort noe fornuftig og i tillegg kost dere. Du har fått i pose og sekk her! ;) hehe. Kjempe dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...