en liten i magen Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Fra Barn i magen: ) til Har en skatt i magen, synes det var kosligere: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaubeibi! Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 Det var veldig fint Jeg er ikke så frustrert lenger, så nå heter jeg ikke Fru Strert lenger, men cat81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaubeibi! Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 nå iallefall hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaubeibi! Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 søren den skifter ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 31. august 2006 Har du vert inne på personlige innstillinger? Får bytta der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaubeibi! Skrevet 31. august 2006 #6 Del Skrevet 31. august 2006 Det var visst opptatt, så nå ble det bare gledamæææ hehe, jaja, flott det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 31. august 2006 Herlig med positive mennesker: )!!!! Når har du termin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaubeibi! Skrevet 31. august 2006 #8 Del Skrevet 31. august 2006 Termin 3.april Var på tidlig UL for et par uker siden, så det skulle stemme nokså bra sa legen. Blir samme dato når jeg bruker sånne terminkalkulatorer på nett også, men utenom på mammanett - der får jeg 1.april Så kanskje det blir en aprilsnarr baby, hehe Hva med deg? Langt kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 31. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 31. august 2006 Er 10+2, så jeg har termin 30 mars, spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå