Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Er så mange som klusser til terminlista og andre lister her... Nå er masse borte på den nedestre igjen.. Når dere fører dere på en liste, så må dere kopiere den NEDERSTE før dere skriver inn dere selv! Det sier i grunn seg selv, at det er flere mennesker på listene nedover, ikke sant????! Et lite hrmf fra meg - men jeg er ikke langsint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 Synes det er altfor mange terminlister her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 Nå har jeg iallfall lagd en oppsumeringsliste og datert den. Ser ingen andre terminlister på 1. siden, annet enn den gamle - men den begynner å bli så lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 Hva skjedde? Skrev meg inn på ny terminliste, men nå er det borte, tror ikke du kopierte den siste nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå