Gå til innhold

MA??? Please help!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Håper dere kan hjelpe jenter, er så bekymra:-( Går det an å ha en MA, men fortsette å ha symptomar? Eg trur eg har mista, men jordmor ville sende meg til UL i morgen for sikkerhetsskyld, men eg har fortsatt de samme symptomar som før. Er det mulig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Håper virkelig at det går bra med deg og spiren, men jeg vil bare si at jeg hadde MA i vår, og jeg "merket" ingenting fysisk, men følte at noe var feil. Trodde kanskje ungen hadde hjertefeil eller downs eller noe, for det falt meg ikke inn at jeg kunne miste om jeg ikke blødde. Gikk til privat gyn og fikk UL i uke 9 og spiren hadde vært død siden uke 5. Fikk utskrapning på sykehuset i uke 11. Nå er jeg 11+2 og alt ser bra ut. Nok en gang lykke til anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 8+2 og har sann hatt en MA. Begynte å blø litt forrige mandag, alt fra brun utflod til friskt blod til slim. Hadde UL forrige torsdag, men de fant ikke hjertelyd. Skal på ny UL imorg kl 10 for å skjekke. De trodde kanskje jeg var for kort på vei. Men ingen hjertelyd imorg, så er det nok ikke håp:(

 

Anyway, jeg er kjempekvalm og megasulten, slapp og sliten. Har til og med fått større mage. Har hørt at morkaka kan fortsette å vokse etter MA. Fordi kroppen tror du er gravid.

 

Hvorfor tror du at du har hatt en MA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikkje hjertelyd på UL og størrelsen tilsier at fosteret er over 6 ukar :-( Men eg har ikkje blødd, og kjenner ingen mensmurring el....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei? Jeg var 7+1 på UL og ingen hjertelyd. Men dersom de feks tar terminen tilbake 10 dager, kan jo det være grunnen. Håper på det ihvertfall!

Jeg har mensmurringer, det har jeg hatt hele tiden, men det hadde jegg når jeg var gravid med sønnen min også.

 

Når skal du på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da går det nok bra skal du se:) Veldig ofte blir terminen satt fram. Og da er du jo bare 5 uker. LYKKE til:)

KLem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...