Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Hei. Jeg bestilte gravitester fra www.billig-tester.no på tirsdag, så regner med å kanskje få de i posten i morgen. "venter" mensen på mandag eller tirsdag. Er det vits å teste 3/4 dager før ikm, eller burde jeg vente til etter helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 Det kommer vel veldig annpå hvor fort din kropp produserer hcg. Du kan jo bare prøve, men ikke fortvil om den viser negativt... Du kan jo fortsatt være gravid... eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 ja, skal prøve i morgen da tror jeg =) Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 ja om du har flere tester så er d jo ikke noe i veien for å teste litt tidlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Del Skrevet 31. august 2006 Hva står ikm for, skjønner det har med menstruasjon å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #6 Del Skrevet 31. august 2006 IKM står for Inn kommende mens(altså den dagen du venter mens) Til HI jeg testet negativt helt til jeg var i uke 5, mens venninna mi testet positivt 3-4 dager før ikm!! så det er bare å teste i vei!! Er den negativ så er det jo bare å prøve igjen etter ett par tre dager! Lykke til iallefall:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. august 2006 #7 Del Skrevet 31. august 2006 Skal prøve å være tålmodig å vente til slutten av helga/begynnelsen av neste uka. Takk for svar! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå