Gå til innhold

Noen erfarne som kan svare på dette?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tror jeg trenger et svar, dersom noen av dere erfarne kan hjelpe meg? Jeg er nå 7 dager over min ikm ut fra min vanlige syklus på 27 dager. Jeg har testet morgenurin, senest onsdag morgen, og fått negativ test hver gang. Allikevel kommer ikke mensen - og jeg er forsinket for første gang i hele mitt liv!

I følge mannen i mitt liv er jeg en emosjonell berg- og dalbane for tiden, jeg tar lett til tårene og blir fort både sint og sur og glad. I tillegg har jeg ømme bryster, har blitt kvalm på trening og har lette stikninger nede på venstre side i bekkenet.

Kan det være at disse gravi-testene, som skal være så pålitelige, ikke har fanget opp at jeg er gravid, eller er det bare innbilt??!! Jeg holder på å bli gal av å gå og lure!

Takk for svar, den som vet noe!

Fortsetter under...

Noen produserer hcg -ormonet sent, så du kan være en av de som er gravide uten positiv test. La oss håpe det. Om man er gravid utenfor livmora, kan testen også bli negativ. La oss ikke håpe det har skjedd med deg!

Råder deg til å ta en blodprøve hos legen, så får du svar.

Tusen takk for positivt og raskt svar. Men - det var ingen barn på vei denne gangen heller. I går var jeg på trening og hoppet og spratt litt - og bom kom tante. Regner med at det var psyken som spilte inn her, jeg blir litt for innbitt av å tenke så masse på det å bli gravid. Derfor tror jeg at jeg skal ta meg en pause fra bim og heller prøve å fokusere på andre ting. Vi har prøvd i snart to år, men det siste halvåret har det skjedd en rekke ting som har gjort meg litt tussete (SA, lap og nå dette). Tror jeg bør ta en time-out og slappe av litt. Lykke til alle dere som prøver - håper alt klaffer i løpet av høsten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...