Gå til innhold

AARRGG FAENS EL!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tatt el test i 3 dager, på jobben i dag føltes det som litt "el-aktige" småmurringer, så jeg tenkte, jess i dag er nok testen positiv. passer fint i forhold til syklus også å ha el i dag.men tror dere den var positiv??? nei!!!!!

tester jeg feil? må man tisse om morran?? jeg tok el test i går kveld og, men negativ den og, såå hvorfor sånn el følesle i dag da???ARRGGG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal teste på ettermiddagen ja.

Hvilke tester bruker du?

Skrevet

Neida, du trenger ikke teste et spesielt tidspunkt, men du maa ikke ha tisset paa minst fire timer foer du tar EL test.

Jeg fikk utslag paa test paa kvelden i gaar, og kjenner at eggoesningen er i gang naa. Saa da kan jeg bare ligge her og haape min kjaeres beste svoemmere klarer strabasene denne gang. :)

Lykke til!!

Skrevet

bruker de fra clearblue som du kjøper på apotektet. koster 300 for 7 stykker så er dyrt!! de bør da virke, men har ikke el denne mnd ser det ut som, bare føles sånn, sukk

Skrevet

tissingen harjeg ikke tenkt på jeg, tissa ikke mye i går når jeg tok testen heller. mindre en 4 timer fra jeg tissa til testa ivertfall.

så hvis jeg har EL nå? da viser ikke testen jeg tar nå noe på det da?

Skrevet

to timer har jeg hørt at er minimum, og så skal man være litt forsiktig med væskeinntaket.

Skrevet

hadde sex om tirsdagkvelden foresten, så om jeg har el nå? er det håp da? lever disse cellene lenge eller er det bare 2 dager? husker ikke helt

Skrevet

Det skal jo absolutt være håp da, de lever jo i noen dager de svømmerne:) Men du bør nok få typen til køys i kveld også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...