Gå til innhold

Oktober: hvor mye er vann`???


mrs1984

Anbefalte innlegg

er i uke 34+6. har gått opp ca 25 kg( halve kroppsvekten min). synest det er veldig mye, spiser ikke mer enn vanlig og er faktisk blitt sunnere og mer bevisst på hva jeg putter i meg etter at jeg ble gravid.

har myyyye vann i kroppen, får ikke engang på meg klokken min lengre...noen som vet hvor mye av det jeg har lagt på meg som er vann??? og forsvinner det umiddelbart etter fødselen???

takker for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Søsteren min var 50 kg når hun ble gravid, og la på seg ca 25 kg i svangerskapet. MYYYYYE av dette var vann, og det rant (bokstavelig alt) av henne på noen måneder. Hun var nede i vekta si igjen etter 3-4 mnd. Kanskje mye pga at hun fikk barn om sommeren. (varmt, varmt...svette, svette?????)

Men det er jo forskjeller....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... det er akkurat dette jeg håper på;);) er så godt å høre om "andre"... føler meg veldig stor og klumpete om dagen, i tillegg til at mange er veldig flinke til å kommentere vektøken min...syns det er unødvendig!! -folk burde vite at gravide er ekstra nærtakende for slengbemerkninger som dette...

takk for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la riktignok ikke på meg så veldig mye i forrige svangerskap, endte vel på 15 kg til slutt, men fikk mye vann i kroppen på slutten. Tok av 11 kg med en gang, og resten svettet jeg ut etter en uke eller to!! Det formelig RANT av meg hele tiden, måtte stå opp og skifte laken mitt på natten. Var nesten redd for å ha kommet i overgangsalderen:) LItt fettreserver må man jo regne med til ammingen, men du binder sikkert mye vann dersom du spiser sunt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...