marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Hmm... Ja var ikke akkurat sånn jeg hadde forventet meg nei. Først inn på labaratoriet for blodprøve, levere urinprøve og veiing. Deretter inn til fastlegen min. Veldig trivelig dame, men hun sa rett ut at fikk jeg ingen plager under svangerskapet, så kom jeg ikke til henne før etter fødsel. Jeg måtte ta kontakt med min lokale helsestasjon og få time til jordmor. Det var til jordmor jeg skulle gå. Litt forvirret. Men men... Jeg slapp forresten GU siden jeg tok det for under 2 år siden, men jeg måtte komme og ta det ca 1/2 år etter fødsel. Trodde jeg skulle gå annen hver gang til jordmor og fastlegen, men nei var visst ikke sånn her.... Bor i Oslo. Så fylte hun ut søknadspapirer til sykehus og deretter var det bare lykke til. Det hele varte i 10 min toppen. Ja ja... Mulig jeg hadde for store forhåpninger ) Fikk ringt helsestasjonen i dag og bestilt meg time der om en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 huff da, kan jo virke som om legen din ikke var så glad i gravide..? Jeg opplevde det helt annerledes, var vel på legekontoret i nesten en time, pratet mye og brukte lang tid på å fylle ut de ulike sjemaene. er vel ulik praksis rundt om hod de ulike legene. Håpe du får en kjempe snill jordmor da som tar godt vare på deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå