zoe* Skrevet 25. september 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 25. september 2006 Hallo igjen begge to!! Så HERLIG å lese at alt gikk bra på UL Sondres mamma!! For en lettelse! Dette MÅ bare gå bra! Får dere tilbud om tidlig morkakeprøve (kan vel tas alt i uke 9-10?), eller vil dere ta kombinert test (ul/blodpr.) først? Godt høre fra deg også Apriljente!! Det lille jeg hadde hørt om ivf før var også negativt (at man var veldig uvel pga hormontilførsel osv), så flott at din erfaring er annerledes! Kanskje det har hjulpet med akupunkturen, eller at de du går til er dyktigere enn andre, eller at din kropp rett og slett takler det hele bedre enn mange andre? Håper av all min kraft at denne uken vil bringe gode nyheter for deg, og at du skal slippe flere runder med prøving! Takk skal du ha for oppmuntrende ord. Men dessverre har jeg null symptomer, føler meg tvert imot småirritabel og aggressiv (stakkars mine nærmeste...) så tanta er antagelig ikke langt unna, har ikm omtrent i slutten av uka. Det mest irriterende er at man ikke vet hva som egentlig foregår inni der, tenk om man på ett eller annet vis kunne ha tatt en "kikk" i ny og ne og fått klar beskjed, så man hadde noe annet enn bare forhåpninger å forholde seg til. Men, æsj, får heller ta fatt på neste pp med godt mot og prøve å stresse litt mindre enn jeg har gjort i det siste. Lykke til begge to!!! Mange klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6452065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente-66 Skrevet 27. september 2006 #27 Del Skrevet 27. september 2006 Hei Zoe* Ja nå har det gått 15 dager siden jeg satte inn to små frø og pr. i dag har jeg heller ikke noen symptomer...jo kanskje lit tørr i munnen...hehe.. Har hatt brunaktig utflod i 3 dager nå og det er jo det som er forleggeren til mens, ihvertfall har det vært slik hos meg. Går også på progresteronet cyclogest som visstnok skal utsette mensen (som det står i papirene: "men det trenger ikke å være graviditet"..). Så da venter jeg vel bare på at den kommer også...hmm..Joda jeg er litt pessimist hehe.. Er vel for å beskytte seg selv litte granne. Oj, er du så langt i syklusen din denne måneden. Ja da blir det spennende tider i møte. Slike pms symptomer er ikke å spøke med, men humøret kan bli ganske "up and down" når man blir gravid også Vi får krysse fingrene. Denne uka får vi nok svar begge to. Er nok litt missunnelig på sondres mamma ja..hehe. Husk å holde oss litt oppdatert da "sm", slik at vi kan sette oss litt inn i hvordan de gravide har det. Spennende tider i møte nå Uff at det skal være så vanskelig!!!!!!! Kanskje jeg har hatt min sjanse tenker jeg, og når jeg valgte å avbryte det så har jeg kanskje ikke flere sjanser???. Man tenker mye rart i denne prosessen. Ha en fin dag, klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6468920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zoe* Skrevet 28. september 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 28. september 2006 Kjære Apriljente!! Kjenner meg så veldig igjen i det du skriver. Jeg har også ofte tenkt i det siste at den forrige graviditeten var nok min siste sjanse til en liten attpåklatt og at nå er løpet kjørt... Selvfølgelig idiotisk, men man blir ikke akkurat optimistisk og full av fornuftige tanker av at tiden går og null skjer. Heldigvis er det maaange eksempler her inne på at det ikke er slik og at man som oftest lykkes til slutt. Forstår at du er forberedt på det verste, men jeg håper og tror i det lengste at i det minste ett av eggene dine mååå ha klart å klore seg fast!!! Igår var jeg hos gynekologen min. Var litt i tvil før jeg bestilte time, er ikke akkurat det beste jeg vet, den slags undersøkelser... Gikk dit mest fordi jeg har hatt stadig kraftigere mensblødninger i det siste, og var litt bekymra for det, og for å sjekke ut en cyste på eggstk som ble påvist rett etter senaborten. Legen tok ul og heldigvis var cysten borte, men hun mente at den kan ha vært med på å gjøre det vanskelig for meg å bli gravid. I tillegg mente hun å se at jeg nettopp har hatt eggløsn, og da skjønner jeg at mine beregninger ikke stemmer helt (trodde jo at el hadde vært for mye over en uke siden), og at det kan være grunnen til at vi ikke har blitt gravide. Hittil har jeg alltid blitt gravid veldig tidlig i syklusen, ca dag 8-10, så da tok jeg for gitt at jeg alltid har tidlig eggløsn. Nå har det plutselig gått opp for meg at dette selvfølgelig kan variere. Tror jeg skal anskaffe meg noen el-tester, eller i det minste begynne å tempe, følte meg plutselig mye mer optimistisk og klar til å ta fatt på nok en pp med nytt mot! Skal du til kontroll der hvor du fikk satt inn eggene? Krysser fingrene for deg Apriljente og håper og HÅPER at du har hellet med deg! Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6480352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente-66 Skrevet 29. september 2006 #29 Del Skrevet 29. september 2006 Hei Zoe* Blodprøven viste dessverre negativ denne gangen, så det var som jeg hadde trodd. Har ikke hatt ett symptom, så jeg har slått meg til ro med det egentlig. Men nå kunne jeg begynne på nytt med spray og sprøyter allerede neste gang så det er jeg fornøyd med. Det står at man vanligvis må vente en syklus til Eneste jeg gruer meg til er å bli oppblåst men hva gjør man ikke for å lykkes, man må stå på til "the bitter end" (slik som Jenny Jensen, countryartisten, endelig gravid etter 10 prøverørsforsøk!) Så flott at du har kommet deg til legen og fått bekreftet at du ant . har tidlig EL da er det jo bare å teste. Lurt å "legge inn litt" noen dager før den viser utslag. Jeg har også erfart at det kan fort svinge mht dager. Hørte om noen som hadde EL 2 dager etter at mensen var kommet og det er ganske spesielt. Ikke rart at hun ikke ble gravid, men hun ble det etter testing. Du har stoore muligheter til å bli gravid, og du trenger nok bare tiden til hjelp skal du se. Men jeg vet at man blir veeeldig utålmodig når man først har fått babylaging på hjernen hehe. Da får jeg ønske en riktig god helg, klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6493333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zoe* Skrevet 29. september 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 29. september 2006 Hei Apriljente-66! Var akkurat innom for å se etter deg, har tenkt så mye på hvordan det kan ha gått med deg. Fy søren, jeg synes livet er skikkelig urettferdig!!! Etter alt du har vært gjennom, hele den lange sommeren med venting, og alle forberedelser med akupunktur og hormoner og hele pakka, da burde det jammen ikke være lov med den slags skuffelser!! Flott at du er ved godt mot og klar til å ta fatt igjen med det samme, og at du vet om damer som har lykkes til slutt, selv etter å ha måttet prøve mange ganger. Da får vi satse på at "alle gode ting er tre" for deg! Og at ny måned, som er rett rundt hjørnet, vil bringe masse nye muligheter for oss og alle andre prøvere!! Må du ta ut flere egg til befruktnig, eller har du flere nedfryste som venter på deg? Håper du ikke blir så oppblåst som du frykter og at du har mye annet å tenke på så ventetiden ikke blir så lang. Du er en tøff jente og fortjener å lykkes så SNART SOM MULIG!!! Riktig god helg til deg også, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6494019 Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente-66 Skrevet 29. september 2006 #31 Del Skrevet 29. september 2006 Hei Zoe* tusen takk for omtanken. Den varmer. Og det er godt å ha noen "kjente" her inne som man kan dele "tykt og tynt" med noe felles bakgrunn Ja livet er urettferdig, skal si man har mange rare tanker i en slik prosess men det tør jeg ikke si høyt, hehe... Det koster både penger og tid dette her ja, men som du sier, man får satse på at alle gode ting ER 3. Ståpåvilja er jo der, og det gjelder å holde ut så lenge eggene er bra. Etter flere ganger med hormoner så vil effekten dabbe av, så nå må en stå på mens man kan. Må prøve å glemme at man kanskje er 41 når/hvis man er så heldig å bli mor. Jeg har ingen egg til på frys, så det er derfor jeg må igang med nye hormoner nå. Men vi er ganske mange på assistert befruktning. Det er mange som sliter. Flere som har abortert og prøver igjen for n'te gang..Jeg synes vi er ganske tøffe ja. Mye følelser i svinger her. Hmm. Håper det går bra med deg og at det bare er snakk om tid og stunder før en ny graviditet. Husk å ta vare på kjærligheten også. Vi har det fint sammen og det står et annet sted her at "prøverørsmenn er ikke som andre menn"..De er kanskje mer tålmodig, ikke vet jeg Nå er det endelig helg. I kveld skal jeg kose meg med et glass rødvin og kose meg. Har hatt vondt i en tann hele uka og hadde en rotfylling i går og det er fortsatt kjempevondt. Spiser smertestillende så det går vel over... Stor helgeklem fra en optimistisk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6497319 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zoe* Skrevet 30. september 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 30. september 2006 Hei igjen! Så godt å høre at du er optimistisk!! Synes og det er veldig godt å ha deg der ute å dele tanker og følelser med. Kan de neste eggene dine tas ut, befruktes og settes inn alt i neste syklus, eller må du vente lengre? Håper kortest mulig og at du snart er igang igjen. Jeg har syntes du virker som en utrolig sterk og flott person helt siden jeg leste om deg og det du måtte gjennom i vår, og er overbevist om at du vil bli en fantastisk mamma uansett hvor gammel du er når du føder babyen din! Så fint at du og apriljente-mannen er flinke til å ta vare på hverandre og kjærligheten. Det er sant som du sier at man ikke må glemme det oppi alt det andre. Jeg er nok ikke like flink til å huske det når jeg er full av pms-symptomer og ganske små-aggressiv (som nå om dagen), men jeg og gubben har vært sammen i snart 15 år, så han begynner vel å bli vant til meg... Håper du har en super-kos lørdagskveld med rødvin og uten tannpine! Selv er jeg stuptrøtt og har mest lyst til å gå rett og legge meg, men må ut om en halvtime og hente 12-åringen som er på bursdagsfest, gjeesp! Klem til deg fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6509911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zoe* Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei Apriljente!! Her var det jammen mange nye innlegg siden sist, måtte lete leenge for å finne tråden vår. Kunne vel egentlig begynt en ny siden den begynner å bli en smule lang, men men nå er jeg her. Hvordan er det med deg? Skjønner godt hvis du har hatt behov for en pause etter forrige ukes skuffelse. Håper du ikke har behøvd å vente lenge på tr slik at du snart er i gang igjen. Har ikke sett noe til Sondres mamma heller på en stund, hvis du leser her innimellom håper jeg alt er bare bra med deg! Jeg ventet mens i slutten av forrige uke, pleier å ha 24-25 dagers sykluser. Men siden gyn. mente å se jeg nettopp hadde hatt el da jeg var der (dag 22) slo jeg meg til ro med at denne syklusen antagelig ville bli lengre enn vanlig. Men nå er jeg på dag 30 og har begynt å lure... Hadde jeg hatt noen som helst symptomer villle jeg ikke nølt med å få tak i en test, men jeg føler INGENTING av det jeg evt "burde" ha følt (og er dessuten temmelig sikker på at vi har bomma helt på el), og er egentlig bare forbannet på den der luretanta som sikkert er rett rundt hjørnet, særlig siden jeg etter det gyn-besøket var sååå klar for å ta fatt på en ny pp snarest. Skulle ønske jeg kunne fått tak i en god porsjon med tålmodighet et eller annet sted, er så lei all nyttesløs venting... Beklager all denne sytingen, hadde bare behov for å få det ut! Ønsker deg en god kommende helg, varme klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6568650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente-66 Skrevet 6. oktober 2006 #34 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei Zoe* takk for hyggelig melding. Så var det atter ny helg med nye muligheter Så spennende, kanskje du har klart å skremme unna tanta i 9 måneder denne gangen? Det hadde vel vært helmax. Men det som er irriterende er at den tanta kan lure en trill rundt noen ganger. Vi får bare håpe det beste, jeg krysser fingrene. Så dere har vært sammen i 15 år, da har dere en lang fartstid sammen. Men der har kanskje store barn også? Vi har vært gift i 2, men har vært sammen i 5 så vi turtler fortsatt ganske mye vi. (Men med mye fokus på "underliv" så har jeg av og til litt problemer med engasjementet i sengehalmen, men jeg håper det blir bedre, eller er det høstmørket? hmm......). Det går bra med meg. Nå har jeg akkurat kommet meg ut av min lille "boble" igjen. Ja det er slik det føles når man er i denne prøverørsfasen. Inni boblen er tankene KUN om en ting, og alt annet som skjer i verden kan bare skure og gå. Merkelig egentlig hvordan man ser på dette i ettertid. Tannpinen varte i flere dager og flere tannlegebesøk har det blitt. Sukk! Gruer meg til DEN regninga denne gangen. Den 19. oktober (på min mors bursdag) skal jeg begynne igjen med spray, og så blir det en uke med sprøyter. Neste uttak og innsetting blir i uke 46 hvis alt går bra. Det er uka før jeg skal på jentetur til Villnius så da må jeg nok droppe øllen på den turen dessverre. Jeg gleder meg villt. Føler at det skal bli godt å komme litt bort med fokus på helt andre ting. Husk, at jeg er her for å høre på syting, gledesutrop, raseriutrbrudd med mere, så bare fyr løs Varme klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6577331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zoe* Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 7. oktober 2006 Kjære Apriljente-66! Godt å finne deg her inne igjen!! I siste melding hadde jeg bare behov for å syte, denne her kommer garantert ikke til å inneholde noen klagesanger, for jeg er utrolig nok blitt gravid!!! Igår holdt jeg ikke ut ventinga lenger, følte meg sprekkeferdig av utålmodighet og litt små-kvalm, så jeg kjøpte en test. Våknet grytidlig i morges for å ta den i bruk, var så forberedt på neg svar at jeg måtte gni meg i øynene flere ganger samt vekke zoe-mannen så han kunne bekrefte det jeg så. Det er helt utrolig! Hele sommeren har vært noenlunde rolig og vi har prøvd som bare det og forsøkt å gjøre alt "riktig", har hatt drøssevis med graviditetssymptomer, men med null resultat. I denne pp'n der jeg bare har stressa som en oj-oj og venta på neste syklus, og ikke følt meg gravid i det hele tatt, så klaffer det!! Zoe-mannen er et skikkelig murmeldyr, og la seg til å sove igjen etter overraskelsen han fikk seg i stad. Men jeg hadde veldig behov for å snakke med noen og var derfor lykkelig for å se svaret ditt her inne og tar deg straks på ordet (om å fyre løs om alt mulig). Føler meg svimmel og utafor og ute av stand til å tenke særlig klart, men det er veldig godt å kunne dele tankene sine med noen. For denne gangen vil vi nok vente i det lengste med å annonsere nyheten vår, også til barna. De er 12 og 7 og tok det som skjedde i vinter veldig hardt, skulle ønske de kunne vært spart for å ha blitt innvolvert... Kommer nok til å holde meg her inne hos deg og på dette forumet i det lengste, tar ingenting for gitt. Etter siste graviditet er jeg forberedt på det meste, tror jeg iallefall, og tør ikke glede meg for mye alt for tidlig... Godt å høre at det er bra med deg og at det ikke er lenge til du er igang igjen. Skal se den datoen når du starter bringer deg lykke og at en jentetur rett etter innsetting får deg til å tenke på alt annet slik at kroppen din i all hemmelighet kan forberede en liten overraskelse til deg!! Jeg krysser fingrene for deg, for neste gang MÅ det bli din tur!!! Skriver mer når jeg klarer å tenke litt mer fornuftig! Ha en herlig høsthelg så lenge, mange klemmer fra en totalt satt ut, skjelven og forvirret Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6590992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente-66 Skrevet 8. oktober 2006 #36 Del Skrevet 8. oktober 2006 Åhh, næmmen' næhh!!!!!!!!!!! Hva skal jeg si. hehe,, slo mine mistanker til om at jo mindre fokus og mer stress, jo mer positivt er det for å bli gravid. GRATULERER så mye til deg og Zoe-mannen!! Dere må være i himmelen nå. Husk at det som skjedde sist vil nok IKKE skje igjen. Åh jeg ble så glad på dine vegne!! ¨Tenkte du ble ganske så paff ja, også ikke en eneste symptom? Ikke en øm pupp engang?? Det kan nok være lurt å vente til de første ukene er over mht å fortelle det til barna. Men de vil nok merke at mor forandrer seg litt om litt. Er du plaget av kvalme? Jaja nå sitter jeg snart "alene" igjen her på "over 35 og prøver å bli gravid" (snufs for meg, hurra for dere) som jeg har hatt kontakt med har blitt gravide. Blir det min tur snart slik at vi kan møtes på 1. trimester, 2. trimester osv osv.. I helga kom nedturen fra siste forsøket...har vært skikkelig deppa noen dager nå men heldigvis hjalp en lengre sykkeltur i solskinnet idag. ,,,,, Da håper jeg å høre mer fra deg Zoe*, når du har kommet deg over det verste sjokket . Hvor bor du hen i landet forresten! Lykkeønskninger og mange gooode vibber til din lille spiren i magen... Helt herlig! KLEM Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6609353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #37 Del Skrevet 9. oktober 2006 GRATULERER SÅ MYE ZOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg kjempeglad!! Utrolig koselig for dere begge! Velkommen over til Gravid i moden alder! Ikke så hyggelig der som her, selvsagt, men med tanke på hvorfor vi er der, er det bra :-) Kjære Apriljente-66, vi venter på deg! Holder av den beste plassen i sofaen, mellom Zoe og meg, så vi virkelig kan kose oss når du kommer!!! Jeg krysser alt jeg har og oversender MASSE babystøv! Alt ok med meg forøvrig. Er i 10 uke - begynner å ane enden på tunnellen (dvs. over de beryktede 12 ukene.....). Skal til neste ul på sykehuset om 9 dager, det blir en utvidet ul og fostervannsdiagnostikk-samtale. Det blir nok morkakeprøve igjen, må vite sikkert..... Fryktelige greier, å måtte gjøre det igjen, men sånn blir det altså. Ellers kvalm, svimmel og elendig fortsatt, men tar det som gode tegn på at alt er bra med den lille!! Ha en kjempefin dag begge to - tenker på dere!! STOR klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6613567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zoe* Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei Apriljente og Sondres mamma! Så hyggelig å høre fra dere begge to og tusen, tusen takk for alle lykkeønskninger!! Joda Apriljente, det er nok noe i det der med ikke å være for opphengt, kjenner flere som har lykkes når de minst har ventet det, men det er ikke alltid like lett, da... Akkurat nå føles det helt utrolig at jeg bare for noen få dager siden ikke hadde ETT symptom. Har vært veeeldig trøtt og utafor og kvalm de siste 3 dagene, og det føles som jeg har vært det i 3 uker minst... I de andre graviditetene ble jeg kvalmere for hver gang, håper det ikke er tilfelle for denne... Men det er jo andre ting som så klart er svært mye viktigere, så jeg skal ikke klage! Vet det er liten sannsynlighet for at det som skjedde sist skal skje igjen, men kommer ikke til å kunne slappe av før de nødvendige prøvene er overstått, og det er jo en del uker igjen til det. Du har også rett i, Apriljente, at det ikke blir bare lett å hemmeligholde hva som er i gjære overfor barna. Alt nå ser de undrende på meg når jeg alt i ni-tiden sier godnatt og trekker meg tilbake... Det hadde nok vært lettere om de var endel år yngre. Trist å høre at du har vært nedfor, Apriljente, men det skulle bare mangle! Håper du nå er på rask vei opp igjen. Jeg og Sondres mamma krampe-krysser fingrene for at det SKAL bli din tur neste gang, da skal vi stå klare med champagne, rød løper og reservert hedersplass i sofaen til deg!!! Det hadde bare vært sååå koselig, om vi alle tre, og i rask rekkefølge, kunne fulgt hverandre over til gravid-forumet! I mellomtiden kommer du IKKE til å være alene, jeg kommer nok først og fremst til å holde meg her hos deg, iallefall til første trimester er over! Jeg er fra Oslo, men har bodd endel år i utlandet. Hva med deg Apriljente? Beste hilsen og klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6645818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente-66 Skrevet 13. oktober 2006 #39 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei Zoe* håper det går bra med kvalmen om dagen. Vil tro man kan bli veldig uttafor. Man har jo jobb og alt i tillegg som oftest ikke akkurat er tilpasset ens tilstand. Jeg var ikke kvalm på de 3 mnd jeg var gravid. Heller ikke i 86 da jeg var gravid mens jeg gikk på skole (tok frivillig abort den gangen)..så jeg er kanskje en av de heldige? Hehe..jasså dere skal stå klare med champagne om jeg blir gravid..jammen...jammen da er det jo INGEN som kan drekka *ler*.. Men den røde løperen likte jeg, og jeg synes glass med stedt er tingen for alt slags drikke *humre* Men det var snilt tenkt av deg kjære snille Zoe* Joda humøret har blitt litt bedre, men når noen spør på SMS om prøverørsforsøket, om hvordan det går...og ikke har gitt lyd fra seg i mellomtiden for å høre om hvordan det står til da....blir jeg plutselig litt provosert..hmm.. Vil ikke svare. Så jeg ble litt deppa i går og dro hjem, kikket på Koht i familien på NRK web og var med på en fødsel. DA kom tårene buuuhuuuu... Mannen kom sent hjem og hadde vært i lystig lag med alkohyler, så da var nok den EL-sjansen over også...hmm..Jaja får teste i kveld kanskje, og komme meg på trening slik at humøret blir bedre..... Jeg jobber i Oslo men er innflytter til Romerike Ha en god helg Zoe og Sondres Mamma. Ukene flyr fort nå nyt alle nye tegn. Neste torsdag begynner jeg med spray igjen det går jammen fort dit også. Lurer på om jeg skal bestille en tur til Barcelona før neste uttak..*smiler* Stor klem til dere begge, og hold meg oppdatert da, fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6670840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
zoe* Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei Apriljente-66! Blir alltid like glad for å se svar fra deg, godt å vite at du er der!! Formen er ikke stort å skryte av, så jeg har ikke overskudd til mer enn det aller nødvendigste, ofte ikke engang til å sette meg foran pc'n, foretrekker heller senga... Skulle gitt mye for å slippe denne kvaaalme følelsen, blir så redusert og greier ikke være så happy som jeg jo burde. Men glemmer hver gang hvor slitsomt det er. NOK om det! Akkurat nå jobber jeg ikke, har tatt opp igjen studier fra endel år tilbake (begynte m forelesninger den uka jeg testa positivt!), men må likevel tidlig opp og henge i... Greit å ha noe annet å tenke på, men akkurat nå føles alt som et slit. Godt å høre at du har det bedre nå. Skjønner veldig godt du blir provosert av folk som først nå lar høre fra seg. Man blir ekstra klar over hvem som virkelig bryr seg om en i slike situasjoner... Typisk når man er forberedt på å utnytte el for fullt at det skal dukke opp hindringer! Føler med deg, Apriljente, men er overbevist om at det ikke er lenge til det er din tur og alt det her bare er vage minner! Lykke til med spraying fra torsdag, skriv og fortell oss hvordan du føler deg!! Nå kommer skolebarna mine snart ramlende og en hektisk ettermiddag med kjøring hit og dit venter. Kikker innom så snart jeg har litt overskudd igjen. Ha en fin uke så lenge! mange hilsener fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6706670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
apriljente-66 Skrevet 17. oktober 2006 #41 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei Zoe* og Sondres Mamma, koslig at dere følger litt med meg på denne siden ;o) Jeg må innrømme at jeg smugtitter etter dere på 1. trimester men har ikke sett noens navn der ennå Håper det står bra til med dere begge. Føler med dere for kvalmen og ubehaget..*stryker over håret*. Jeg leste et sted at det var et typisk jentebaby-tegn når mora var veldig kvalm?..hmm. Så det blir spennende. Det går veldig bra med meg. Etter en liten depresjonsperiode ser jeg nå lysere på ting igjen....selvom jeg gruer meg litt for å begynne på spray og sprøyter. Om 4 uker er jeg klar (hvis alt går bra) for uttak av egg og innsetting, så det blir spennende tider før jul Lykke til i morgen Sondres mamma, var det ikke da du skulle på samtale? Føler VELDIG med deg og vil tror du har litt sommerfulgler i magen. Jeg ville også tatt en morkakeprøve hadde jeg vært deg, og det er jo som sagt svært sjelden at det går galt etter en slik prøve. Så jeg håper og tror at det går svært bra denne gangen, og at du kan nyte ditt etterlengtede svangerskap i mange måneder..*snufs* Ja man husker plutselig tilbake, til alle følelsene. Stå på flotte damer, vi får bare håpe at vi alle 3 møtes i den sofaen vi har snakket om her......Det håper jeg virkelig, en vakker dag. Vi får sørge for å ha en stor sofa, magene deres vil nok ta litt plass etterhvert..hihi...Åh.. det er såå koslig med store mager.. Stor klem og lykkeønskninger fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6714747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #42 Del Skrevet 17. oktober 2006 Takk for lykkeønskninger! Tenk at du husker! Ja, det er klart jeg er "pissredd" for morgendagen. På den annen side har jeg nå ventet og ventet på denne timen i 4 uker, og dagene har bare sneglet seg avsted. Så nå har jeg "bestemt meg for " at det skal gå bra. Men alle de vedvarende symptomene lagt til grunn, er jeg nok helt sikkert fortsatt gravid! Er forøvrig snart over i 12 uke nå, så ukene går nå fort allikevel! Husker fra ifjor (!) at morkakepr og fostervannspr. tas på mandager og tirsdager på Riksen, så hvis jeg er heldig får jeg komme inn allerede neste uke. Mamma skal være med meg, mannen min orker rett og slett ikke (han besvimte BANG sist gang, så jeg skjønner jo det)... Jeg bruker forøvrig "Gravid - moden alder" forumet og ikke 1. trimester, så du vil kanskje finne ting jeg har skrevet der. Tenker på deg også vennen. Klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143797-kj%C3%A6re-apriljente-66/page/2/#findComment-6719976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå