Chiquita Bananas Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Den lå på kommoden i gangen - innpakket !!! Helt ny !!! Kom hjem og gubben spurte om jeg hadde spist Twix og jeg sa nei... og kikket på kommoden...BORTE !! Bikkja har søren meg lukta den og tatt den fra kommoden !!! Og sølt sjokolade på sofaen (heldigvis skinn så den kan vaskes ) og gubben fant en sjokoladebit på hodet ! BUSTED ! Jeg er så sint !!! Jeg sparte den sjokoladen til senere i dag.... ( Han har spist nesten all emballasjen også......
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 ARG!!! hedde det skjedd meg akkurat nå så hadde jeg ikke vært barmhjertig! Bikkja må skytes!! :-p
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Der ser du når du legger sånne ting sånn at hunden når den...ikke hunden sin skyld:) Kjøpe ny!!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 HaHa dritkult!!!! Dyr er kule ;) Du får trøste deg med at d går ann og kjøpe ny, godt han ikke har tygget i stykker noe annet.....;)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 er det ikke farlig at hunder spiser sjokolade?? mener jeg leste et sted om det..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Nei...ikke sjokolade med mye sukker i...det som derimot er FARLIG FARLIG og extremt giftig for hunder er KAKAO...så sjokolade med mye av det er det bare å få dyret til dyrlege!
Stratos med 3 barn Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Hhihihi - de er så søte med alle sine rampestreker! ) Får bare håpe du ikke blir premiert med ei bikkje som må fly på dass i hele natt nå...
Chiquita Bananas Skrevet 31. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2006 Den eeeelsker søppel så siden jeg har kjøpt et spann med lokk så måtte han selvfølgelig stjele sjokoladen. Det går bra - han er ikke blitt dårlig og det er helst valper man må være forsiktig med.
jeg&sambo er foreldre Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Kjenner til det der. Bikkja mi har spist opp både baguett, cheese doodles og salt potetgull på ei uke!!Argh!!Irriterende:)
vinterbarn ;O) Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Enda godt det ikke var gubben da...(for hans del), da hadde det vel gått en kule varmt tenker jeg ) Det hadde det ihvertfall gjort her...kan liksom ikke klikke på bikkja...hjelper så lite..hehe
Møøø Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 He he, slemme hunden til Hebbie. Ikke spise opp sjokoladen hennes!! Husker jeg feil, eller er det samme hund som spiste bæsjen til katta di.......?? ;o) Merkelige matvaner ja... )
RompeRock Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Knis ) Så hunden spiste opp papiret og alt?? Artig ) Men litt slemt også da...fy! ;o)
fruhc80 og Linnea Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 hehe.....kjenner til den. Den ene bikkja vår forsyner seg med alle godsaker hun kommer over når vi er borte, så nå er alt godt flyttet til høyskapet Men hun lukker gjerne opp matskapet også og tar seg litt rispuff, rosiner, nesquick og deslags også..............hehe....rare hund Men man skal være forsiktig med sukker til hunder......så vær obs om hun/han blir litt rar min ramp hadde tatt to smilruller her forrige dagen og klikka bokstavelig talt. Mamma og pappa skulle passe henne og var ikke fornøyde. Hun gikk i ring og peip i flere timer, og det ga seg ikke så det ente med at vi måtte dra hjem fra besøket for å hente bikkja............ ja, ja.....disse dyra de er noen herlige krek
fruhc80 og Linnea Skrevet 2. september 2006 #15 Skrevet 2. september 2006 ps: kjenner til akkurat den å......kom glad og fornøyd hjem fra ikea for ett år siden, og hadde kjøpt en HEL sånn med 10stk i........den fikk ikke jeg noe glede av for å si det sånn. Skulle bare ut en times tur, og da jeg kom hjem, var alle ti borte.........ja, ja....kalorier spart
Mrs. Bouquet Skrevet 2. september 2006 #16 Skrevet 2. september 2006 Uff får håpe hunden ikke har fått nyresvikt.
Chiquita Bananas Skrevet 2. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 2. september 2006 Jepp Mamma mø - samme hund og forleden dag så prøvde han seg igjen på katteboksen til leieboeren....men jeg fikk ikke stoppet han i tide ( Blæh !!! Hunden var helt ok, var bare litt dårlig i magen og det kom ut i begge ender og så var alt helt normalt. Har tatt tid å komme over sjokoladen, men nå stapper jeg i meg knalldigge amerikanske minimuffins og Pain au chocolat så da er alt tilgitt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå