Yara Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Hodet til babyen er helt festet ifølge min JM. Likevel kan jeg i dag kjenne at barnet har byttet side slik at han/hun nå ligger med ryggen til venstre istede for til høyre slik hun gjorde i går. Betyr det at min JM tar feil og hodet ikke er festet?
*Udon'tKnowMe* Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 neida, det gjør min også =) Hodet er festet,men han bytter litt på hvor han har ryggen =)=)
Yara Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2006 Ok, godt å høre:) Forsto det slik på min JM at det ikke var mulig jeg skjønner du. Tusen takk for svar!
*Udon'tKnowMe* Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 min sa nå hvertfall at det gikk fint..men min har ikke snudd seg helt..han har flyttet seg fra venstre side til å ha ryggen mot min rygg liksom...
Yara Skrevet 31. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2006 Skjønner:) Håper noen andre har erfaring med dette også.
*toppris* Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Godt spm, lurer på dette jeg også... noen som vet? *pushpush*
komplett familie Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Jeg har også samme erfaring. Legen sa at hodet var godt festet, men ryggen hans går fra høyre til venstre "hele" tiden. Skal til legen i dag og tenkte jeg skulle spørre om det. Kan gi svar når jeg har vært der....., hvis jeg får noe svar da!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå