Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 kikket i speilet i går da jeg hadde kjent noe der bak da jeg tørket meg etter dobesøk.....tro hva jeg så. JO en DIGER hemoride. den er ikke vond eller noe. noen som har erfaring på dette? blir den vond? hva kan jeg gjøre for å få det bort. håper virkelig noen kan hjelpe meg, for dette var hæslig!!!
*Udon'tKnowMe* Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 de kan bli vonde, men trenger hller ikke bli det... vet ikke når den er så stor, men alcos anal (krem) hjelper veldig =)=)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 takk for svar. hva hjelper den imot da? fjerner kremen hemoriden?
Gjest Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 har hørt at den gjør så den trekker seg sammen/krymper, evt blir borte, så det ikke skla være så ubehagelig. tenkte å prøve den selv. ( akkurat som at det er DET skjønnhetstipset... hihihihih), men begynner å bli litt lei av den som er i veien der når jeg skal på do.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Litt ekkelt....men min var vond helt til den sprakk. Ble faktisk lettet, for da skjønte jeg at nå ville det bli bedre å sitte...... =0/
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 noen som vet om man kan kjøpe den kremen over nettet? har lite lyst til å dra å kjøpe den i butikken. (er litt pysete slik) hihi
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 noen som vet om en nettbutikk der man kan kjøpe den?
anntin Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Smør på honning! Det skal visstnok hjelpe. Et gammelt kjerringråd. Smør noen dager. Honning kan du jo kjøpe uten at det er pinlig...
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Du kan prøve å dytte den inn igjen så lenge den ikke gjør vondt eller det blør fra den.Gå på apoteket og kjøp alcos anal du. De aller fleste gravide pådrar seg nok en hemorroide eller to i løpet av svangerskapet/fødselen så jeg tror ikke de ser rart på deg på apoteket om du spør etter en sånn type krem. Det går nok bra skal du se!
Jolene84 *overtermin* Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 http://www.babyverden.no/templates/Article____474.aspx her står d om hemoroida..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå