Gå til innhold

Noen som har sett trehjulingen fra emmaljunga??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvet at det skal komme en slik vogn i høst, så kjedelig at den ikke er på hjemmesiden til emmaljunga ennå..Det er en ny 2007 modell..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

emmaljunga kommer ikke med trehjuling, men de har en med to små svingbare hjul foran. kan kanskje se ut som tre hjuling?

Den heter i alle fall city jet og er den vogna vi har bestemt oss for :-) vanvittig snerten :.-)

Skrevet

åååå...sikler sånn på den city jeten..Vært inne å sett og prøvetrilla flere ganger. Den virker jo bare helt super!! Og stilig å se på også...Men har allerede tre vogner og en gutt som ikke trenger så mye vogn lenger...*sukk*

Men har også hørt om trehjuling fra emmaljunga..Kanskje det kommer en nå?

Skrevet

Det er ikke city jetten jeg mener, har prøvd den, men den likte jeg ikke. Den var ALT for brei bak, like brei som edge vogna som jeg har, om ikke bredere. Og synst at ligge stillingen var dårli, den er alt for dyp.

Det kommer en ny tre hjuling fra emmaljunga i høst, med den er ikke kommet på emmaljunga sine sider ennå, er såå spent!!

Skrevet

japp, den er på sidene nå =)

cangaroo heter den!

Skrevet

den cangeroo så jo skikkelig fin ut da, er på jaakt etter en 3-hjuling,må sjekke ut denne altså.

Skrevet

Skuffende synes jeg. Den ser jo helt ordinær ut. Og har ikke full liggestilling.

Det burde da være mulig å lage en tre hjuling som skiller seg litt ut...

Skrevet

står jo at det skal være full liggestilling, men har ikke sett den live så aner ikke.Og når det kommer til at den er ordinær så er det jo ofte det mange vil ha da. det finnes mange 3hjulinger som ikke er lik denne. synes det at den er enkel og grei gjør den fin jeg da.

Skrevet

Det sto at den passet fra 6 mnd. Det var det jeg tolket som om den ikke har full liggestilling.

Hvis man skulle bruke den fra baby, må man ha bag. Ifølge nettsidene dems.

Skrevet

Noen som vet prisen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...