Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner deg.... men du trenger bare ett egg!!! :-) Og kanskje er de to du har fått ut to fine egg! :-) Insetting på lørdag da? Samme som meg :-) Lykke til!!! Du får vite i morgen om det ser fint ut!! Opp med haken! Klart dette går fint!

Klem og**************babystøv****************

Annonse

Tusen takk!!!

Vi har prøvd en gang før, med vanlig IVF, men da ble det ikke befruktning på noen. Mikroinjeksjon var altså det som skulle til - da vet vi det!

Var skikkelig depp sist gang, vi hadde på en måte regna med at befruktningsdelen skulle gå bra, og at det var festinga som skulle bli nervepirrende. Men da vet vi i alle fall at det går an å få befruktning...

Jeg har fått befruktede egg, selv om det har vært få. 2 ganger fikk jeg kun ut 3 egg, og begge gangene ble det satt ett perfekt 4-delt egg tilbake. (Ved vårt 3. forsøk gikk jeg til akupunktur og vi høstet 7 egg, hvor 4 ble befruktet! Jeg har stor tro på akupunktur :o) )

Ikke bekymre deg, du skal se det går bra!

Godt å høre at det går bra for noen!

Vi skals ette inn i morgen (lørdag) - tror de skal sette inn begge to. De pleier det på Ullevål, sier legen, hvis man vil det. Pussig at det er så forskjellig - at andre steder insisterer man på ett.

Kanskje vi også skal prøve akupunktur neste gang, hvis det virker for å få flere egg?

Er sædkvaliteten som er problemet vårt, så er jo større sjanse for at det går med noen egg, hvis det er flere av dem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...