UngVoksen-over termin Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Da er vi akkurat kommet hjem fra Haugesund (Klinikk Hausken) Det var faktisk litt vondt å ta ut egg, selv om jeg fikk morfin. Men var så giret at det gjorde ingenting :-) Sov i bilen etter på, nesten hele veien hjem til Bergen. 7 egg ligger nå til befruktning :-) Får vite i morgen hvor mange som er ok. Og i morgen drar vi ned igjen, og skal bo på hotell til lørdag - da blir nemlig babyen vår satt inn :-))) Håper den klorer seg fast! Våre venner tok blodprøve i dag - de er gravid! 4 forsøket! Hadde slått seg til ro med adopsjon - etter 3 miss på Haukeland - men etter å ha vært på Hausken - ser det nå ut som 2 små har festet seg!! Fantastisk! Jeg håper vi er like heldig, selv om det er vår første gang med IVF. Kanskje snur lykken seg her nå?? :-) Klem til alle fra en glad jente som ligger litt "slått ut" i sengen :-)
MathildeC Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Lykke til! Håper alt går bra med deg!! Krysser fingre og tær.
UngVoksen-over termin Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2006 Tusen takk!!! Får være optimistisk
endelig vår tur i mai :) Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Hei ville ønske dere masse lykke til ! håper det går godt for dere:)
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 GRATULERE med 7 fine egg - det blir spennende å les oppdateringen fra deg ang. befruktning i morgen. Så gøy at venneparet deres er gravide! Kanskje vi må til Hausken etter hvert vi også med de "rare" eggene mine:-) Lykke til & klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå