rødhette* Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Jeg jobber som lærer i barneskolen. Fikk beskjed fra fysio om at jeg må gi beskjed på jobben om at jeg må få slippe inspeksjon og unngå turer med elevene. Har foreløpig ikke bekkenløsning med gangbesvær, men hun fryktet det fort kunne bli det hvis jeg fortsatte slik jeg holder på nå... Hadde startende bekkenløsning nå, tror jeg det var. Er mye trappegåing på jobben, og dette var veldig uheldig, mente hun. Hun sa at jeg sannsynligvis burde få 25-50% sykemelding etterhvert, og at jeg måtte kjenne på dette selv. Bør jeg avvente det litt til, eller ta kontakt med lege ganske snart, mener dere? Noen dager går det veldig greit på jobb, andre dager er jeg helt utslitt og har vondt i hele kroppen når elevene går hjem for dagen. Jeg vet aldri på forhånd hvilke dager det er... Skal tilbake til fysio om 2 uker..
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg hadde kontaktet lege ja. Er selv sykmeldt pga en ikke helt ålreit jobb i sammenheng med et svangerskap, pga ryggplager. Lege skrev ut rekvisisjon til fysio til meg. Og det kan være litt greit at legen får fulgt med på hvordan "helsen" din utvikler seg utover i svangerskapet, om det blir bedre eller ikke med Fysio. Har begynt hos fysio selv., og det har hjulpet en del, noe som er vanvittig deilig. Utrolig vondt under behandlingen, men etterpå...? ojojoj......ganske lettende følelse ja:) Jeg hadde heller ikke bekkenløsning ennå, men noe annet med bekkenet som han kalte noe fint....somjeg ikke husker... MEN vi HÅPER vi rakk det i tide, FØR det utvikler seg BL, noe jeg ikke vil ha. Han anbefalte gå turer faktisk. Men IKKE på asfalt. Helst i skog og mark, og gjerne med staver. Vet ikke om Dette ga deg noe svar på det du lurte på ,men det er iallfall min erfaring så langt. Blir fortsatt sykmeldt selv. 100%.