Gå til innhold

Et spm ang vekt... Hvor mye veide dere før dere ble gravid og hvor mye veide/veier dere rundt uke 18?

Anbefalte innlegg

Før jeg ble gravid veide jeg 66 kg. Når jeg ble gravid, gikk jeg ned3 kg...Men har gått mer og mer opp da matlysten kom tilbake:).. Og nå i uke 18+5 veier jeg 66,6kg:) Og skal nok gå enda mer opp også ja:)

Fortsetter under...

Jeg var også 90+ jente før jeg ble gravid, så det at jeg gikk ned nesten 10 kilo i starten var greit i følge legen. Jeg har etter at vekten stoppet å gå ned i uke 16 ikke lagt på meg noe som helst, jeg er nå i uke 23.

Må bare si til MinTurNÅ!!!!!(13pp-term:30jan):

Koselig å se at du er her inne;)

Jeg husker nicket ditt fra bli gravid, og vi brukte like mange pp`r på å få spira til å sitte;)

Heisann:)

Jeg kan ikke si at jeg husker nicket ditt, men kansje du hadde et annet nick da:)

Jada.....Er endelig på plass her da, hehe....Tok sin tid, men endelig tilhører vi her:)

Alt bra med deg og dere? Hatt et fint svangerskap så langt?

Også vet du at du venter en gutt jo:) Vi håper på få vite til mandag vi, hva vi får:) Spennende...

klem

Jeg var ikke masse innpå bli gravid på slutten..... Snakka mest på "Tråden" med Moilat, Cat osv:) Ikke prata vi 2 noe sammen heller egentlig, så er ikke rart du ikke husker meg. Jeg husker strengt tatt ikke noe annet en nicket ditt jeg heller;)

Jeg har hatt nesten samme nick helt fra starten: 1D-ønskerfler startet jeg som. Også ble jeg 1D-endelige*til før jeg endte opp med dette nicket da;)

Jeg er (og har vært fra uke 12) vært 60% SM med BL..... Og gikk ned nesten 10 kilo de første 15 ukene ca. Men jeg synes egenlig det har gått ganske greit jeg altså..........kan ikke annet enn å klage som man sier;)

Jeg må innrømme at jeg ikke helt stolte på at jeg var gravid før UL jeg altså, hadde jo prøvd ei stund først og det var lissom lit for godt til å være sant når den endelig satt;)

Jeg har ei datter på 9 fra tidligere, så jeg er ikke førstis da....men mannen er;)

Enn du???

Veide ca 80 før jeg ble gravid (litt igjen fra forrige mann hehe), men er nå 20+3 og veier ca 76 kg. Myye kvalme og oppkast gjør at vekten går nedover i stedet for oppover (fortsatt dårlig)...

Veide 55 kg før jeg ble gravid nå. Med førstemann veide jeg 51 kg, endte på 80...vann vann vann. Ble like tynn og fin igjen:) Nå har jeg gått opp litt, mye vann denne gangen også. Men regner med at jeg går like mye ned igjen!! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...