Gå til innhold

Et spm ang vekt... Hvor mye veide dere før dere ble gravid og hvor mye veide/veier dere rundt uke 18?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He,he det kommer nok,jeg har vært mye dårlig og kastet opp helt til uke 17,ikke særlig koselig det nei...hatt lite matlyst! MEN nå kommer det seg og jeg føler meg i fin form DEILIG:)

Annonse

Hei! Jeg veide 70 før jeg ble gravid og veier 72,5 nå. Er 18+2 nå. Kiloene kommer nok i fleng nå. Føler meg ikke helt klar for det ;)

Men det betyr vel ikke så mye i det store bildet, så lenge jeg kommer inn i brudekjolen til bryllupet i juli 07...

Annonse

Er 176 og veide 68 kg da jeg ble gravid.

Eri uke 18 og veier nå ( hold dere fast) 77kg!!!!

Har gått opp 9 kg selvom jeg fortsatt spyr!!

Akkurat som sist.....

Går fra å være slank og trent i kroppen til å bli en frodig frue med stooooore pupper når jeg blir gravid hehe : )

jeg veide 54 før jeg ble gravid ( er veldig lav da, så min "match-vekt" er vel på rundt 50 kg) Nå er jeg 17+2 og veier 60kg.... Jeg er redd jeg kommer til å legge på meg alt for mye denne gang ja, hvis det ikke stagnerer litt da - håper å være en av dem som legger mye på seg i begynnelsen for så å stoppe litt opp :-)

Men så lenge babyen min har det bra er jeg fornøyd!! ;-)

Jeg veide ca 60 kg da jeg ble gravid, nå er jeg 16+3 og veier 61,6kg. Hadde dårlig matlyst de første 12-13ukene og var nede i 58 kg, men føler meg i fin form nå og matlysten er tilbake. Det er jo SÅ individuelt det her med vektøkning, så blir spennende å se hvordan det går. Uansett er det jo viktigst at babyen har det bra og at man spiser normalt og sunt. Smil fra meg

Begynte på 59,1kg, uke 18 veide jeg 59,7kg.

Har ikke badevekt hjemme, så får ikke sjekket vekt igjen før legebesøk i uke 24. Er i grunn behagelig å leve i uvitenheten om vekta. Har alltid ment at så lenge jeg er fornøyd med formen og det jeg ser i speilet, kan vekta stå på hva som helst :o)

Er likevel spent på ny veiing i uke 24, for legen sa at nå, nå kommer kiloene, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...