Gå til innhold

Oktober: No galt med meg?


Prins&Prinsessa

Anbefalte innlegg

Skal ikke til jordmor før om 2 uker. Men er litt bekymret. Er akkurat 32uker i dag og jeg er så helt utrolig trøtt og sliten. Klrer nesten ingen ting. Har mest bare lyst å sove.

Har jo ting jeg skal ha gjort i løpet av dagen,men energien strekker rett og slett ikke til!

Lurer på om jeg kan ha jern mangel eller noe? Vært slik litt over en uke nå.

Kan sikkert sove hele dagen om jeg hadde tida til det! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo ta en tur til fastlegen, ta noen blodprøver,sjekke om det er noe du mangler. Tar du jern?

Ellers er det vel ikke unormalt at man i perioder føler seg trøtt og sliten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har det også sånn, var på kontroll i går å alt var supert, hb på 12.. legg deg å sov når du er trøtt, klart singal fra kroppen som sier att man trenger littt søvn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også en periode i svangerskapet - etter den normale "trøtterperioden" - som jeg var fryktelig sliten. Legen min beordret da blodprøver for å sjekke bl. a stoffskiftet mitt. Kanskje du også skal be om en sånn prøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som meg nå det... Og det hjelper ikke på at da jeg var til jm for noen dager siden så var både blodtrykk og jern FORBEDRET seg.... Hvorfor føler jeg meg da VERRE... Hadde det slik i forrige svangerskap og, kroppen gir beskjed om at tempoet må NED. Mannen min fatter ikke at jeg kan være trøtt klokken 9 om kvelden og har mest lyst til å sove heeeeeeeeeeeeele dagen!!! (kanskje vi må lade energi til fødsel og tiden etter???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også supertrøtt, og kunne ha sovet hele dagen hvis jeg hadde fått lov. Men har jo jobb og to barn, så det lar seg ikke gjennomføre...desverre :-) Nettopp sjekket Hb og jern hos lege, alt var ok, så det trenger ikke å ha noe med det å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt jern mangel. Og hm har ligget på 12 så langt.

Men skal til jordmor om 2 uker skal også til legen ca samme tid.

Kan jo bare være at jeg må slappe av litt til fødselen evt. Aner ikke jeg..

men får se hva hun sier når jeg kommer.

Men syns selv det er symptomer på jernmangel,men siden flere her sier de ikke har hatt det må jeg værtfall sjekke. Skal jo ikke spise jern i svangerskapet med mindre prøvene sier det.

Men takk for svar uansett alle sammen :)

Får se om 2uker. Kan jo ha forbedret seg. Skal en uke på slappe av tur til Bergen lørdag,så får nok hentet meg inn litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som meg jo!! Trodde jeg var alene om dette! Var hos legen og tok blodprosent og sjekket urin for bakterier og proteiner men alt var fint!

 

Men hadde lavt blodtrykk sist gang jeg sjekket (hadde ikke legetime nå så sjekket ikke), og er såå svimmel på kveldene. Så da er det vel ingenting å gjøre med. Kan ikke gå i gang med noe nå lenger, for jeg må porsjonere energien føler jeg. Hvis jeg gjør noe krevende som feks å lage middag-som jeg jo Må til de to jeg har fra før- er jeg helt tappet etterpå...

 

Godt (og selfølgelig synd:-) at det var flere som har det sånn, var sikker på at noe var galt. Kan ikke huske at det var sånn sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Var skikkelig bra du skrev det innlegget ;) Deili å vite at jeg ikke er alene om dette da! (men som du sier også syn)

Har vært veldig svimmel i dag. Gikk en lang tur,så ligger nå i sengen og kommer meg ikke ut pga bekkenet ;) Men ble veldig oppmuntret over å høre deg si du føler det samme.

Ble svært beroliget!

Så nå kan jeg endelig slappe av å kose meg til termin :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...