Gå til innhold

Da har jeg kjøpt 21 eltester og 3 grav tester fra billige-tester.no

Anbefalte innlegg

Men jeg stoler ikke på dem..sukk.....funderer på å kjøpe ett termometer i tillegg..men blir jo fortalt at der for seint å tempe denne mnd iog med at jeg er ferdig med mensen? ....men hvorfor må jeg ha med mensen? Tempen vil jo stige etter el selv om jeg tempet eller ikke vel?..skjønner ikke dette jeg....

men men.....er det sånn at el kommer ETTER el slimet?....for jeg testet med disse billig strimlene forrige mnd..og hadde en test igjen da jeg kom til dag 35..(Den dagen jeg trodde jeg hadde Ikm men fikk masse elslim)...og den var negativ....burde jeg ha testa dagen etter istede?....

klem

Fortsetter under...

Både positiv test og slim skal komme før el, så det bruker være positiv test når man har el-slim, men det er jo selvfølgelig individuelle forskjeller der. Bruker tester fra billigtester selv jeg, uten å stole et sekund på de...

Men var den andre testen sterkere enn utemom el den dagen du testet, kan det være at den var positiv. Mine strips blir aldri helt positive, så jeg regner dem som positive når de er sterkere enn ellers

ok.må vel d jeg og da...fikk jo ingen strek nesten..bittelitten skyggestrek bare..jaja...vi får se denne mnd:)

lurer på om d går an å få el tidligere ved hyppige orgasmer eller om dette kun er en myte.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...