babysyk Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Hei! Jeg er ganske ny her, har vært inne og lest endel. Fantastisk forum, føler meg ikke alene i verden når jeg er inne her. Vi skal på prøverør i høst i Haugesund. Har time i november, noen andre?? Mannen har dårlige svømmere og jeg er stort sett i orden. Vi er begge under 30 år. Håper det blir en baby på oss en gang! Denne veeeentetiden er pyton syns jeg, men vi har ikke noe å klage på mange av dere andre her har ventet umennesklig lenge på å få deres baby. Ønsker at ALLE skal få ønskene sine oppfylt i høst, det fortjener vi ikke sant?? Takk for at jeg har dere! Klem fra
Gøril og Jesper :) Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 hei, og velkommen hos oss. Det blit nok helt sikkert en liten baby på dere Jeg er enig, denne ventetiden er pyton. Vi er i privat klinikk, der er det ikke ventetid, men synes allikvel at det er pyton.. Men det kommer noe godt ut av alt dette, det er jeg sikker på. For alle her!! Håper du lykkes snart, og får oppfylt din drøm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå