Gå til innhold

IKM 10 september..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det, men måtte flytte til ellevte, ække så langt unna da. Men det er jommen langt unna idag... Slitsomt i ventetida

Skrevet

ikke langt unna nei!

ja, det er litt kjipt med den ventingen..!

tror du det har klaffet? hvilken pp er du i?

Skrevet

Jeg er i 7pp nå, og selvom det er litt tidlig så har jeg en absurd følelese av at det har klaffet denne gangen (ikke at det er første gang jeg tror det akkuratt). Men det kan ha noe med at dette er den eneste mnd vi har fått prøvd skikkelig etter noen veldig turbulente sykluser i sommer.

Men jeg våknet i natt og var overbevist om at jeg var gravid, og det stemmer ofte når jeg får slike "åpenbaringer".

Syntes jeg så et sted i stad at du var i 10.pp, hva sier magefølelsen din deg da?

Tror seriøst jeg kommer til å bli klin sprø denne perioden, for jeg har tatt meg selv i å begynne symptomletingen allerede, selvom jeg vet at det er helt på trynet så tidlig...

Skrevet

jeg aner ikke!! føler hverken det ene eller det andre denne pp. men jeg blir vel bombesikker på at jeg er gravid sånn ut i neste uke kjenner jeg meg rett... det har jeg også følt før da... hehe..

ja, jeg er i 10 pp.. har hatt en MA i løpet av denne prøvetiden også..

Skrevet

Det var trist å høre,, selv har jeg nok aldri vært i nærheten av å være gravid gitt...

Vi kan jo prøve å følge hverandres symptomjakt til uka da, når vi setter i gang for alvor =)

Lykke til ihvertfall. Håper dette er vår måned!

Skrevet

ja.. jeg har ikm 10 september....

har mensensmerter allerede nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...