Gå til innhold

September: noen som kan hjelpe meg?jeg har slimblod som renner konatant i 2 døgn nå..


mammatina6sept

Anbefalte innlegg

jeg våknet natt til i går for jeg følte jeg tisset på meg men d va bare masse slim m/blod..d rant konstant hele natten så jeg fikk ikke sove.så jeg ringte til fødeavdelingen om morgen så de sa jeg skulle komme til undersøkelse men de trodde bare d va slimproppen som gikk..alt så fint ut å jeg ble sendt hjem igjen.

men nå har d rent slimblod i over 2 døgn..d kan jo ikke være slimproppen som kommer så lenge?hva kan d være..er fødselen på gang..har sterkere kynnere nå også..håper jeg føder snart:)

noen som har opplevd dette selv som kan fortelle meg hva som skjer og hva jeg har i vente?

min menstermin er egentlig 2 sept..så d kan jo vær hun kommer snart:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ringt fødeavd og bedt om en grundigere undersøkelse eller om å tilbringe en natt der slik at de også kunne oppleve det du opplever..kanskje de skjønner mere hvis de er der sammen med deg og kan hjelpe deg..Vanskelig å forstå alt over telefon..Forlang at de undersøker deg på nytt..forklar dem detaljert alt sammen...høres litt ut som vann avgang,men samtidig burde det kanskje ikke være blodig slim?slimproppen går jo bare en gang..Ring dem..Og informer oss senere..Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...