Gå til innhold

stikking i underlivet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei. I dag på jobb kjente jeg plutselig ganske sterke stikkinger i underlivet, ikke i kjeden, men i hele underlivet liksom. Jeg har aldri kjent noe liknende før. Løftet senere noe tungt og da stakk det til i både underliv og mage,,

Noen som har opplevd noe lignende, el kan si noe om hva dette kan være?

Blir takknemlig om noen gidder å svare selv om jeg elger å være anonym...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har innimellom stikkninger. Etterhvert osm jeg går lenger og lenger ut i svangerskapet virker det som de kommer oftere og oftere. Aller verst var d vel i gårkveld når jeg skulle legge meg. Har forstått det slik at d er fordi livmoren strekker seg, så d skal vistnokk ikke være farlig, heller helt naturlig:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg også hørt, men trodde det gjaldt stikkinger i magen og sånt. For det har jeg hatt mye av, "stikkinger" nederst i magen liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men livmoren ligger jo helt nede under skambeinet ditt... Så vil tro man skal kjenne det helt der nede...Jeg kjenner d jo iallefall der nede;)

 

Om man har stikninger lenger oppe så må d vel komme av mageknip eller fordøyingssmerter... Vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte legen min om det i første svangerskap, og han sa at det var helt vanlig fordi kroppen utvider både livmor, blodårer og sikkert mye mer når man blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da får jeg slå meg til ro med det, og håpe at alt står bra til. Skal til jordmor om 1 og en halv uke, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...