Gå til innhold

jeg er så glad!!:)

Anbefalte innlegg

har vært på ultralyd igjen i dag, og alt var bra med hjertet og morkaka har flytta seg opp! og vi fikk vite at vi får ei lita jente!!:) ble nesten litt satt ut, for jeg har vært bombesikker på gutt hele veien:P kjæresten min ble helt vill, og såååå stolt da, han skal få ei lita pappa-jente, hehe:) han ringte til hele familien og fortalte det,hehe.. så nå har jeg og kommende mormor vært å shoppa masse rosa:))) hu var ganske sikker hu ultralyd-dama, så vi stoler på henne vi.. fikk også komme på undervisnings-ul 19 sept!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6143153-jeg-er-s%C3%A5-glad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også på underivsnings-ul, dagen etter deg :) Gleder meg masse!

Gratulerer med jente forresten :) Kanskje vi skulle ha tatt en ekstra liten shopping før bim-treffet sammen? Jeg har også ei lita jente i magen, men har nesten ikke handlet noe enda...

ja gleder meg jeg også, synes jeg er så heldig som får så mange ultralyder :)) og disse legestudentene bruker sikkert lang tid, og kanskje jeg kan lære noe interresant:)

når er bim-treffet? har ikke fulgt med så godt jeg,hehe.. ja takk- mere shopping!!:) det er så artig:) og siden du har ei jente fra før, vet vel du litt bedre enn lille førstegangs-meg hva som må kjøpes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...