Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Har i flere dager nå hatt mensliknende smerter i magen og i ryggen, og MASSE voldsomme kynnere spesielt om kvelden. Noen som har født før som kan si meg om dette er et tegn på fødsel i nær fremtid? Vil jo tro at noen kan gå slik kjempelenge før fødsel, men nå er jeg i de berømte 14 pluss/minus. Noen andre tips om hva man kan forvente som forbereder kroppen på det som skal skje (forhåpentligvis snart)?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Har det også sånn, men jeg hadde det også sånn sist, og fikk opp forhåpningene kjempe mye når jeg kjente det som mest... men nei da, det holdt på flere uker det, og jeg fødte 9 dager over termin, så denne gangen tenker jeg ikke noe mer over de mensmurrigene og kynnerne.... Forrige gang startet fødselen med at vannet gikk, og jeg ble tatt på sengen når det skjedde. Hadde ikke fått NOEN forvarsel om at det kom til å skje den morgenen! Ikke for å ta fra deg noen forhåpninger, det kan jo være ulikt fra person til person!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå