Gjest Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Vi var på UL i går, og alt stod bra til med den lille der inne. Men Casper som har vært gutt siden uke 13, ble putselig ei jente. Hehe..nå fant de ikke noen "ballong og tut", og heller ingenting som indikerte på gutt. Men de så "tre streker" som de mente betydde jente, og ikke noe utenfor de :-) Så da er det bare å begynne å se etter jente navn og ting.. :-) Helt rart... ..-..januarbaby07..-..
Sentralstøvsugeren Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Hi, hi.....Kloster - Jensen hadde nok en bom:0).
Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Hehehe.. ja ser slik ut gitt.. litt rart.. hvor ble casper av liksom. hehe.. hadde han ikke ombestemt seg på deg en gang?
Sentralstøvsugeren Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Jepp:) I uke 15 var det gutt, 7 UL'er etter har han sagt jente.....Føler meg ikke helt overbevist - men de det er lite sikkert så tidlig i svangerskapet da kjønnsleppene kan være oppsvulmet.... Morsomt da:0), men det må jo være litt rart med kjønnsbytte underveis;
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 så de kan ta feil altså, har du vært på flere ul en den i uke 13 og de sa de ble gutt? var du på ordinær ul nå?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Det der opplevde vi også. Først beskjed om at det var gutt, og så kom kontrabeskjeden om at det var jente. Det hele ble ganske trist, synes jeg. Jeg hadde jo forberedt meg på at det kom en gutt. Så ble gutten plutselig borte. Måtte nærmest gjennom en liten sorgprosess. :-s Og det samtidig med at jeg gledet meg over at det ble jente. Merkelig affære. Neste gang tror jeg ikke at vi skal vite kjønnet. Hvis vi klarer å styre nysgjerrigheten da.. :-)
Gjest Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 gravid73: vet ikke om du leser dette jeg, siden du er på 3 trim i dag Men ja, det er megarart... Casper var liksom blitt litt "satt" i tankene.. hehe.. men men.. sånn kan det gå.. :-) Anonym: Vi var på ordinær UL ja, vi har vært på en UL i mellom, men da spurte vi ikke om hva det var. Det gikk veldig fort pga det var bare en rutinekontroll. Men så uenig som jordmor var med legen i uke 12/13 så får vi vel nesten tro henne. :-) Vi skal til neste UL i 28, håper vi slipper "kjønnskifte" da også.. :-)
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Må jo innom å lese her også: Tror du kan stole på UL'en jordmor har gjort denne gangen. Du er jo så mye lenger på vei, og da skal det være lettere å se:). Skal "erte"litt på Kloster - Jensen til mandag når jeg skal til han:):)
Anonymmammatil3 Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 he,he..så morsomt! Gratulerer med jenta i magen da!! Sikkert litt rart å "omstille" hodet på at det er ei jente inni der..
alegre Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Hei januarbaby07 Så bra at alt sto bra til med den lille. Jeg ble litt nyskjerrig.....da du tok ul i uke 13, så så legen tydlig at det var gutt, kunne se tissefanten osv? Og hvilken uke er du i nå, da de så at det blir ei jente? Jeg venter en gutt, fikk vite det på ul i går og er i uke 13...alt bra med min lille også.....som ikke har navn enda ;-)
oesmamma Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 Når vi var i uke 12 sa ul legen at det var s liten forskjell på kjønnsorganene at det skulle et veldig godt øye til for å se forskjell - er vist bare vinkelen som er ulik... Så jeg ville nok ikke stolt på kjønnet før ved vanlig ul jeg. Han sa du kunne se tydelig forskjell rundt uke 17....
Gjest Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Hehehehe.. det må du gjøre. :-) Tror han skulle huske oss selv om vi ikke går til han fast. Pappaen til JB har tegna hus eller noe for han.. :-) Stakkaren garanterte ikke noe da, men rart.. Man innstiller seg likevel liksom.. :-)
Gjest Skrevet 2. september 2006 #13 Skrevet 2. september 2006 alegre: Da vi var der i uke 13 mente han at han så at det var en gutt ja. Han viste oss noe som så ut som tissefant, og samboeren min så det han også. Jeg så det ikke.. men da vi kom hjem sa svigermor at de var veldig like og at det kunne være andre ting som var veldig hovne bare. Hun fikk jo rett i det da. hehehe Nå er jeg i uke 19/bim uke 20, var i uke 18/bim uke 19 da vi var på ordinær ul. Så bra... kos deg med gutten. Alltid moro å se nurkene på UL.
Gjest Skrevet 2. september 2006 #14 Skrevet 2. september 2006 Tilda: Tusen takk.. Det her kjemperart.. hehe.. det er liksom ei snuppe inni der istedenfor en gutt.. :-) samboer kaller henne bare for snuppa nå.. håper å finne ett bedre navn snart.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå