Gå til innhold

Fødselsstipend fra lånekassa?

oslojente80 Mina f 07.09.06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg kom inn på førskolelærer i Halden, men har søkt permisjon og fått bekreftelse på permisjonen min fra skolen. Det jeg lurer på er om det tar lang tid før skolen gir beskjed om dette til lånekassa så jeg får penger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan søkte du permisjon?

Skrevet

Du må sende inn kopi av permisjonsvedtaket til Lånekassen, så betaler de ut penger til deg. Slik fikk jeg beskjed om å gjøre det i hvert fall, har fått pengene :)

Skrevet

Tusen takk for det. Synes det er rart at ikke lånekassa opplyser om dette. Vi skal liksom finne ut alt selv. Blir bare litt frustrert ja.. Da sender jeg den i morgen.

Skrevet

Jeg ringte skolen som er høyskolen i Østfold for min del og da fikk jeg beskjed om at jeg skulle skrive et brev til de. Der jeg oppga når jeg hadde termin og legge ved en bekreftelse fra legen min.

Skrevet

Ja, det er forferdelig å gå å vente på de pengene. Det tok ganske lang tid fra jeg sendte inn til pengene var inne også, men nå skjedde dette midt i den verste "utbetalingsperioden" da. Jeg trodde at jeg i hvert fall skulle få et brev fra lånekassen om at papirene var mottatt, men hørte ikke noe før pengene plutselig var inne..

Nuh ja, det ordnet seg, men frustrerende å vente på så mye penger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...