pachamama Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg har fått en slags kløe i underlivet....det stikker og klør, ligner litt på sopputbrudd men ikke helt. Og når jeg har sopputbrudd så funker canesten veldig bra men ikke nå synes jeg. Har lest om at ting skjer ifht større blodgjennomstrømming osv, har det med dette å gjøre kanskje? Dette begynte for ca en uke siden. Er 4+4. Tar gjerne imot tips og erfaringer fra andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 har igrunnen veldig liten erfaring med dette, men har lest at melkebakterier(eller noe i den dur) skal være bra, finnes vel i stikkpille form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taz`n Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 Hei. Naturell yougert kan funke bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeg og gullet Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 Prøv med biola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pachamama Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. september 2006 Hmmm...spiser biola daglig og har gjort det i over ett år....spiser mye yoghurt ellers også, men skal prøve med naturell da. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taz`n Skrevet 2. september 2006 #6 Del Skrevet 2. september 2006 Hei Ehhh... yougerten skal ikke spises, men smøres på i underlivet og i skjeden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå