NyttKnøtt? Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 Hei igjen! Beklager at jeg ikke har svart deg på ditt siste innlegg til meg. Jeg har vært dårlig denne uka, med stor hode pine. På kanten til migrene, og dette har slått meg helt ut. Litt bedre i dag iallefall :-) Til spørsmålet ditt. Jeg fikk beskjed under samtalen at vi ikke fikk ul her før det andre og kanskje helst det tredje forsøket. Vi holder fortsatt på med det første, siden det ble avbrutt sist gang. Grunnen til at jeg får ul her er nok at jeg skal gå på samme dose sprøyter som sist. Bare denne gang får vi ICSI istede for IVF. Fikk brev i går om at jeg skal til ul fredag 15.09 kl. 09.30. Blir kjempe spennende. Hvor tid skal du/dere opp til ul? Vi snakkes. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6142594-til-trinemor-78/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 Hei hei:) Det har eg full forståelse for men va kjekt å høre fra deg! Så du slite også med hodeverk, det gjør jeg og. Nettopp komt hjem fra jobb og kjenne det va fantastisk godt:) Jobbe i barnehage på liten avd så det e tjo og hei:) Så da var du oppe første gang med sprøytene? Vi har tid 11.10 den 15.09 så det nærme seg, men nå syns eg tiden går seeeeint.... Veldig trist å lese om alle som fikk neg test, så vondt. Så det ble ICSI på dere, sikker et dumt spm men hvorfor? klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6142594-til-trinemor-78/#findComment-6142747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 31. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 31. august 2006 Hei igjen :-) Vi var oppe å tok ul første gang. Mandagen etter var det egg uttak. Tirsdagen ringte jeg opp for å høre hvor mange egg som var befrukta, og fikk en trist Aagot som svarte at det ikke gikk så bra..... Ingen egg var befruktet.... Det var en knall hard beskjed, dette var det jeg fryktet mest. Det ble sendt søknad på prøverør pga dårlig sædkvalitet. Alt ok med meg, jeg har en jente på snart 8 år fra et tidl. forhold. Da skulle vi ha ICSI. Men, på dagen vi var på samtale tok min mann prøve, og den var så bra at de ville ha IVF istedet. Greit nok tenkte vi. Helt til den dagen da vi hadde egg utthenting. Den dagen var prøven hans kjempe dårlig og han måtte ta en til. Den ble heldigvis bra. Men, som sagt, ingen befruktning. Derfor blir dette andre forsøk nr. 1, og vi skal ha ICSI. Er litt lei meg og bitter ennå pga at de ikke gjorde det første gang. Men, nå er det ikke lenge til. Gruer meg til samtalen etter uttaket. Er redd for å få samme beskjed som sist, men prøver å ikke tenke på det. Hvordan er det med deg? Er dette første forsøk? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6142594-til-trinemor-78/#findComment-6145039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 31. august 2006 #4 Del Skrevet 31. august 2006 Hallo hallo:) Min jente fra tidl forhold er også 8 år:) En utfordrende alder gitt med masse gleder, og frustrasjoner!! (iallfall for hu mor..) Dette er første forsøk med IVF og tanken på om me heller skulle hatt ISCI har streifet meg ja.. Var jo dette jeg trodde vi skulle ha, men hans kvalitet sist var og forbedret så han foreslo IVF.Jeg er helt ok. Er litt usikker, skjønner godt du er bitter, det hadde eg vært! Me manne oss opp på godt og vondt så klart det er en smell å få i tryne... Det går nok KJEMPE bra denne gang:) Du skal se du får befruktet egg! Det går eg for, i haugar og lass:) Men du, et lite spm om sprayen, av og te føle eg ikke eg får så mye inn, opplevd lignende?? Litt nervøs for den delen.. klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6142594-til-trinemor-78/#findComment-6145216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 31. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 31. august 2006 Ska sei :-) Det er utfordrene med unger, men guri så godt å ha de her :-) Jeg ville ikke ha bytta jenta mi for alt i verden :-) Tror ikke det nytter å manne seg opp til slaget i tryne.... Tror det beste er å tenke positivt. Det sa iallefall Aagot til oss. At det var viktig å vær positive å tenke gode tanker, ta et forsøk om gangen å sånnt. Du får tenke som så at vi har brukt opp kvoten for "ikke befruktet egg" for dette året :-) Tror også at dette går kjempe bra, har jo planlagt å få en liten en til neste sommer. Så sånn skal det gå, basta :-) Enig med deg når det gjelder sprayen. Men, så lenge du har bi-virkninger som hode verk, tror jeg ikke det er noe å tenke på. Du kan prøve å holde for det andre nese boret og snuse godt inn. Det hjalp hos meg :-) Gruer du deg til sprøytene, eller går det greit? klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6142594-til-trinemor-78/#findComment-6145292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
4blir5 ¤KS 02.07.09¤ Skrevet 31. august 2006 #6 Del Skrevet 31. august 2006 Helt enig, ville aldri ha byttet henne ut:) Livet hadde ikkje hatt meining uten jentå mi!! I dag kom eg hjem te et baby pinnsvin hu hadde funne, lagt det godt inne jumperen inne sykkel hjelmen... HERLIGT:) Fullt i lus og lopper. jaja koselig det:) Må sei eg grue meg litt te sprøytene.. Har en bror som er diabetiker så eg har bestilt han til første setting:) Men kanskje det ikkje e noe å grue seg te???? Du har jo litt trening i det du. Positive tanker de vokse jo ikke på tre alltid, men mane de frem!! Må jo tenke positivt å velge å tro det går for oss og ein gang:) må holde fast i det! Ja kvoten er oppbrukt, har og bestilt et sommer barn, i juni faktisk:) Takk for tips ang spray, ska prøve det. Har jo bivirkninger, så går nok rette vei dette:) Ha ein flotte kveld!! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6142594-til-trinemor-78/#findComment-6147198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NyttKnøtt? Skrevet 1. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 1. september 2006 Herlige de ungene :-) Jenta mi kommer hjem med blå merker, hun er litt vimsete kan du si. Men, ingen problem. Hun forteller at det og det skjedde, og at hun hadde fellt noen tårer, så var alt bra igjen. Så søt. Ser for meg jenta di med pinnsvinet :-) Hun synes nok hun hadde gjort en god gjerning, selv om det hadde både lus og lopper. Kan ikke annet enn å smile :-) Jeg tok sprøytene selv, synes det var greiest. Er en liten kontroll freak, så det var best for meg. Min mann var med meg, sjekket at vi hadde rett mengde å sånnt :-) Ingen ting å grue seg til. Ble ganske oppblåst i magen, men men, sånn er det nå. Fikk meg et sjokk i går kveld, da mannen min kunne fortelle at han ikke fikk til å fylle på sprøyteveska på pennen. Panikk attakk her i gården ja...... Så viste deg seg av vi har fått en annen type medisin denne gang, men ikke fått me penn. Ringte "bånn gass" til Hgsd i dag mårres. Det ordnet seg med en gang, det var bare for meg å reise til Braut eller Bergh og hente en penn. For de har liggende på kontoret. Letta 10 kg der ja :-) Tror ikke du har problemer, for du har sikkert fått ferdig fyllt penn :-) Ha en fin fredag og en fin helg. Snart er det sprøyter, og så ul og så er vi i gang. Glede gruer meg noe enormt..... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6142594-til-trinemor-78/#findComment-6152850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå