Gå til innhold

Da var det offentlig gitt


ღDidrikmamsenღ

Anbefalte innlegg

I allefall på jobben. Løper mellom pc`n og doskåla ganske mange ganger i timen, så da er det vel ikke så vanskelig å skjønne hva som er på gang. Når det i tillegg står cola og mariekjeks på pulten så ;) Jaja, ikke så farlig, de skulle få vite det i morgen alikevel. Skal fortelle det til lillemor på 4 år i helgen, så skal hun få si det til besteforeldre :) Jeg er 6+1 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, noen ganger er det vel enklere å skjønne det enn ellers. Da jeg fortalte det i uke 9 sa sjefen at det ikke akkurat var noen bombe... Enda jeg hadde ikke kastet opp! Hun mente jeg hadde sett så pjusk ut etter ferien at hun alt hadde luftet ideen med noen andre. ...og i løpet av et par dager ble det spredd til de fleste i bedriften! Rykter går virkelig som ild i tørt gress altså. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja rykter er ganske ivrige;) har ei dame på regnskap som gå å lurer hos alle om jeg kanskje er gravid... har gått å undret seg i flere uker nå. er to på jobben som vet det så de har jo bare sakt at d vet d jo ikke noe om, men dama er sikker i sin sak;) hihi

 

Ho får seg iallefall en overraskelse da når ho faktisk har rett;)

 

Regner med at alle i administrasjonen på jobben får vite det om en og en halv uke, skal ha jobbfest da;) Så blir litt greit når "hemligheten" er ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah skjønner også hva dere mener... Svigermor klarte ikke å holde seg lengre så da hun fortalte det på jobben sin, som er skolen i bygda, så gikk det ikke mange timer før HELE bygda viste det.. På en måte litt greit ja, så slipper man å gå å lyve om diverse..

Å dessuten.. hvis det skulle skje noe med nurket i magen, så vet jo også alle hvorfor man er lei seg, eller ikke vil være med på ulike ting...

 

Håper uansett at alt går bra med dere alle.. og meg også da..hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...