Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 jeg leste et sted at det beste var ca en uke før termin? er det noe hold i det? når kjøper dere? og hvor mye større enn vanlig?
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 nisj jeg har kjøpt er i uke 35... tenkte jeg bare skulle ha en liksom til å ha med på syke huset og slikt ... hørt at man burde kjøpe en str større enn det man bruker nå..
*toppris* Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 jeg har kjøpt meg en som er litt større enn det jeg er nå, har 11 dager igjen til termin... De sier jo det at brystene blir større etter fødsel og de kommende dagene etterpå grunnet melkeproduksjonen og stimuleringen fra barnet... så jeg kjøper ivertfall ikke flere før etter en liten stund med amming:)
♥sjiga♥ Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 vel hvis det er slik som sist for meg hjelper det ikke å kjøpe dagen før fødselen en gang. puppene mine este opp to cupp størrelser da jeg fikk melk i dem. måtte kjøpe på vei hjem fra sykehuset sist jeg. den jeg hazdde kjpt var alt for liten. men det kan hende at hvis man kjøper en i en eller to størelser større før fødselen at de passer etterpå men man vet jo aldri hvor mye ode eser ut selv da. og de hadde vokst drastisk i svangerskapet å. jeg tar ikke sjansen denne gangen jeg da.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Huff,,,,jeg er allerede lei ammebh'er. Har brukt det siden 6.måned. Det er de eneste jeg orker ha på meg om dagen, behagelige uten spiler og noe som strammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå