Gå til innhold

Attpåklatt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her????? Hvordan gikk det hos jordmor i går????? Glemte helt å skrive til deg i går men har tenkt masse på deg!!!:) Håper alt står bra til?! Du er vel her enda???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hoi....

joda,er her jeg....

gikk greit til jm,egentlig.vokst 1cm,lagt på meg 1kg,rusk i urinen,men det var ikke noe fare,og blir sendt på ny vekstkontroll hvis jeg ikke har vokst mer til neste uke....på`n igjen.jeg lo godt da ja...hehe...

hadde ikke modnet,enda.hun undersøkte det siden jeg går med modningsrier.men mente at fødselen kunne starte når som helst.vell,har ikke jeg hørt det i flere måneder nå??

er i himla dårlig form i dag.vært våken med bekkenvondt og tullerier hele natta.er bedre nå da,men sammentrekningene er der hele tiden.

drittlei er jeg også.har lyst til å bli ferdig med dette,helst i går =0)

tok opp det med dattera mi i går,og hun innrømmet at hun trodde hun

skulle bli sendt hele uka.men nå har hun selv forklart henne at hun tok feil...å jenta tar det fint.plages med sammentrekninger,men det er alt.

så her sitter vi,som olme okser...hehe....men jeg håper jeg slipper overtid...da flipper jeg helt ut....

Skrevet

leste du hadde vondt i natt.jeg tipper det er di vondtene jeg sendte...bedre sent enn aldri,ikke sant?? hehe...

er ikke godt det der.var plaga med det tidlig i svangerskapet,og jeg kjenner det nå hvis jeg tar borti.jækh....

vet du hva jeg gjorde i går,rett før jmtimen?

jo,brant meg på navlen,med kaffe....det var IKKE godt,og rådes ikke å prøve heller.men det gikk bra.måtte sitte med en kald klut,akkurat som ungene,hihiiii.....

ikke lenge til du er fødeklar nå.leste det var fra uke 37,eller 21 dager.?

føler meg heller som uklar akkurat nå.tripper fra pc til senga hele tiden.men er i bedre humør nå,så det er vel håp for gubben å komme hjem.hehe...han er å lager vugge til barnebarnet.håper du slipper flere vonde netter da =0)

Skrevet

Var borte en stund jeg... Var på en sånn omvisning på sykehuset.. Da er det skikkelig fint altså!!

Au, det med kaffen hørtes ikke noe godt ut!! Så du må inn på vekstkontroll igjen neste uke ja... Godt at de passer på deg da! Håper selv at jeg har vokst siden sist, var jo litt lite sist gang! Men føler nesten at magen har blitt mindre! Eller at den i hvertfall ikke har vokst på en god stund!!! Synes det er helt rart å tenke på at en baby skal ha plass inni der, den kan i hvertfall ikke være stor!! Mmmhh...

Blir litt bekymra jeg...

Bra du er i bedre humør da! Håper virkelig at det skjer noe om ikke alt for lenge! Er så utålmodig!!! og du som har så mye vondt i tillegg, det kan jo ikke være moro!?! Men kjenner jeg flaksen vår så går vi vel over tida, haha!!

hadde litt vondt ja, men det var visst bare de to gangene... Helt bra igjen nå...

Men tror kanskje at jeg har fått litt mere kynnere igjen, jipiihh!!!;)

Skrevet

jeg har aldri fått omvisning jeg.men jeg "jobba" der sist.var inne så lenge at di satte meg i arbeid da jentene var født,hehe.serverte kaffe,og vaska på fødestua.var ok tidsfordriv da,hehe.

kaffe egner seg ikke på magen nei..var virkelig vondt,hehe.atpåtil klarte mannen kræsje med en elg senere på kvelden!! men både han og bil gikk det greit med.elgen vet jeg ikke.di skulle søke etter den i dag...max uflax...men jeg håper den lever da...=0)

har jeg vokst litt,slipper jeg vekstkontroll.men jeg tror jeg skal nekte.di har jo 3 ganger sagt alt er ok,og da mener jeg det er bare å stresse meg,med å sende meg dit igjen.får se...

jeg og synes magen er mindre,men den er lenger ned.er vel derfor.

å hun sa jo min var ca 2700g,men der tror jeg hun tok feil sist.

håper du slipper det styret jeg har vært igjennom,men du får jo en ny ul,og det er jo morro =0)

er drittlei av å ha vondt jeg.skikkelig sliten.har jo holdt på så lenge.men kynnerne er barnemat i forhold til modningsriene.så jeg ønsker kynnerne tilbake.....NÅÅÅÅÅ.....

tror nok det,med min flax at jeg går to uker over ja.....men da skal jeg med egen hjelp kjefte opp di som hele tiden har skremt meg!!! med prematur osv...ligger ikke høyt i kurs nei,hahaha....håper det blir snart jeg da...godt du får kynnere igjen,på tide!!! =0)

for nå er di jo velkommen,og skal hjelpe oss igang..tro du ikke??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...