Gå til innhold

Hvorfor er det noen på forelesningene som MÅ....

Anbefalte innlegg

... stille helt irrelevante spørsmål??? Og hvorfor i all verden plukker foreleseren det opp og legger ut i digresjoner som varer uendelig lenge???

Professorene blir jo absolutt glad for aktiv deltakelse, men det er jo noen som bare må høre sin egen stemme, uavhengig om man kan bidra med noe faglig eller ikke....

*irritert* (Vi har tross alt bare 8 faglige forelesninger og eksamen er om fire uker!)

Fortsetter under...

Statsvitenskap, på masterkurs. Derfor er vi få på forelesningene, så det er vel lettere å "tørre" å ta ordet, men da synes jeg at om man skal åpne munnen så bør det jo være noe som kan bidra eller er av allmenn interesse. Men er litt professoren sin feil og, som ikke lar en mulighet til å fortelle om noe han har vært med på gå i fra seg!

neida, studerer ikke nå...men har tenkt på det mange ganger tidligere! Tok statsvitenskap grunnfag en gang...veldig interessant, men kom ikke lenger før helsevesenet "tok" meg! Lykke til med lesing og eksamen da...tøft av deg nå som "alt" er litt mer slitsomt...

Takk, takk : )

Jeg har valgt å ta dette kurset ekstra, fordi det er relevant for masteroppgaven min, og fordi det går akkurat nå. Utsetter innleveringen av masteren til våren (får permisjon), så da går det an å bruke noen uker på bare fag! : )

Jeg synes dere som jobber i helsevesenet er tøffe!! Det er så bra at det er folk som er villige til å jobbe med helse og omsorg når det mange steder er litt dårlige vilkår og tunge tak i arbeidsdagen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...