Gå til innhold

Når var det man kunne kjenne liv??


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Hva er vanligst og når er det tidligste man kan kjenne liv?

 

Leste at babyen min begynte å bevege seg i går, men er jo ALTFOR tidlig å kjenne noe ennda, men når??:) Gleder meg jo sååå:)

 

9+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen kan kjenne liv fra ca uke 16. Tror jeg kjente de første tegn i ca uke 18 sist. Gleder meg også til å kjenne noen....

 

10 + 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer litt an på om du har være gravid før eller ikke. Hvis man har gått gjennom et svangerskap tidligere så vet man hva man skal kjenne etter, og man kjenner igjen de første bevegelsene som føles ut som bobler. Hørt om de som har kjent liv ved rundt 13 uker (2. gangs). Jeg kjente liv da jeg var rundt 17 uker sist.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente det i uke 15 sist gang, men det blir vel uke 16 etter regningen på denne nettsiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente liv i uke 16 sist (men mistet desverre i uke 20)

 

Vi er ganske nærme i termin da :)

 

9+4 i dag :oD

 

Gledeeer meg jeg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente liv i uke 11 da jeg gikk med andremann og dene gangen også. (tredjemann) Forrige gang kjente jeg liv utenpå magen i uke 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente det første gang i uke 13 faktisk! Et par kvelder på rad at det boblet litt i livmoren, hehe=) Men etter det lå jeg og kjente etter hveeer kveld, men kjente ikke noe mer før uke 17...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent liv i løpet av uke 18 i alle svangerskapene. Vet det er vanlig å kjenne liv tidligere for flergangsfødende, men vi er vel forskjellige:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt noen som har kjent det allerede i uke 11-12 men det er somregel fleregangsfødene,ellers 17-18 og utover,er selv 18+5 og er usikker på om jeg kjente spark for første gang i dag,er så svakt at det er vondt å skille mellom det og luft/rumling i magen. Håper på å få kjent et ordentlig spark,slik at jeg med sikkerhet kan si at det var det jeg kjente. Gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...