Gå til innhold

Oktober: hvordan er formen jenter`?


kula 291011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formen er på topp! Litt fortee sliten enn før, man skal virkelig ikke klage! Frisk luft er jeg avhengi av da... også gulrøtter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det begynner å bli litt tungt. Har en del vann i kroppen og utpå kvelden ser jeg ikke ankelkulen... Samt at fingrene dovner bort.

Sover dårlig og er oppe og tisser x antall ganger om natten, det går utover humøret mitt på dagtid.

Gleder meg til å bli ferdig jeg nå, har 5 uker igjen til termin og det skal bli godt å gå over i en annen modus og treffe den lille astronauten vår. Er så spent på om det er jente eller gutt og hvordan den ser ut, om den er frisk og hvordan personlighet den har. Det er ganske rart at jeg skal bli mor for første gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

noen dager lei, andre går det greitt... hatt bekkensmerter siden uke 12 og sykemeldt de siste mnd. har vert til fysio, akkupuntør og kiropraktor jevnlig, dette har holdt meg stabil så lenge eg tar det med ro.. men nå merker eg at behandlingen ikkj ehjelper like godt lengre og eg kvir meg til typen min drar i nordsjøen igjen...han er til ufattelig stor hjelp, da eg greier svært få daglige gjøremål lengre...

mye vann i kroppen, lagt på meg 25 kg, var i utg punktet 50!!! hjelpe meg...

sover ikkje meir enn 2-4 timer om nettene, sånn sett er eg glad eg ikkje er i arbeid på dagtid...

halsbrann hver natt...

myyye syting her, godt å få det ut....

ellers er eg utrulig glad for at barnet ser ut til å være friskt og fint;);)

 

dere andre da??

 

termin 9 okt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 28. oktober. Formen er fin. Har absolutt ingen ting å klage over. Jobber 100% forsatt og tenker å gjøre det fram t.o.m 6. oktober hvis formen tilsier det. Jobber som lærer. KJenner at jeg litt mer sliten på ettermiddagstid, men etter en middagslur er det godt å ut å gå tur med hunden vår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utrolig dårlig. Trodde aldri jeg skulle bli så hjelpesløst dårlig. Har bekkenløsning som er skitvond, hoven overalt, de siste dagene har jeg også fått skikkelig vondt i knærne og i leddene i fingra. De to sistenevnte er jeg egentlig temmelig bekymra over. Er det normalt å få vondt der uten å ha gjort noe...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei-tester ut forumet her på oppfordring fra noen inne på 3 . trimester:-)

 

Magen plager meg overaskende lite, sånn i forhold til liggestilling etc. MEN jeg har konstant vondt i øvre del av magen, og er så sliten. Kan ikke huske at det var sånn de forrige gangen-det svimler for meg av nesten ingenting. Tung i hode og kropp og klarer ikke mange timene med ungene alene...Da er jeg utslitt!! Tror jeg skal stikke en tur innom legen i morgen, for formen er ikke mye å skryte av nei...

 

MEN syns humøret er litt mer stabilt nå-så godt å vite at det bare er 2 mnd igjen! Termin 31/10...Går og gleder meg jeg nå. Ikke minste er det godt at det er litt kjøligere i luften!!! Den varmen vi har hatt her i Trondhjem har vært grusom!!

 

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...