Gå til innhold

204 dager igjen, allerede kul!!!!


lykkeliten 18.3.07+26.7.08

Anbefalte innlegg

Jeg er i 12 uke og så mye som 204 dager igjen,,,, telle telle.

Jeg går nå gravid med mitt andre barn, og har allerede lagt på meg 5kg... er 177 cm høy og var ikke kraftig før jeg ble gravid, nå veier jeg allerede 78 kg... gruff og gru. Alle tror jeg er halveis, alle kan tydelig se at jeg er gravid, og det er ikke så altfor festlig iogmed at det er relativt tidlig ennå, og kunne tenkt meg å vente med å fortelle til dette er noe sikrere.. Men Men..HVOR STOR SKAL JEG NÅ BLI DENNE GANG??

saken er at jeg synes også at jeg kjenner tydelig noe som beveger seg der inne, og det har jeg gjort de siste 3 dagene.. dette er jo forferdelig tidlig!!!!! Er det mulig? eller er det noe jeg innbiller meg? Det er så tydelig noe jeg kjenner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er noen trøst så har jeg fått greit med mage. Jeg har 208 dager igjen!!! Har bare gått opp en kilo da, så lurer på åssen jeg plutslig kan ha fått den magen. Jeg er 168 og veier 52. Så jeg ser egentlig bare veldig gravid ut.. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel 217 dager igjenn.. Magen har ikke kommet så mye ennda, men merker på boksene at de trykker litt på magen, særlig når jeg sitter. Har foreløbig bare gått opp 2 kg, men d kommer nok sigende;) Føler jeg har fått 1 kg ekstra i hver pupp, så noe har nok lagt seg der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...