Gå til innhold

ammemadrass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har hørt så mye positivt om disse madrassene som man nermest legger barnet oppi, kan flytte barnet fra vår seng og opp i sprinkelsenga og barnet bevarer samme temperatur mm. I tillegg god å ha den første tiden for å gi barnet en "trygghetsfølelse", da sprinkelsengen alene kan virkelitt voldsom og stor for den lille som er vant med plassen i mors mage.

Hvor får man kjøpt disse, vet de selges i Sverige, men har ingen planer om noen svensktur nå før fødselen- så skulle gjerne fått kjøpt den i Norge!

Noen med erfaringer og tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så den på babyshop på Slependen forleden.. Har også hørt mye positivt om den, så går nok til anskaffelse av den!! Lykke til.

Skrevet

Jeg har akkurat bestilt en gjennom mamma-mia.no og regner med og ha den i hus innen denne uka er ferdig.:o)

Skrevet

Hvilke priser ligger disse madrassene på? er de dyre?

Skrevet

ca 670 kr mener jeg den kostet på nettet. Så er ikke akkurat billige men...

Skrevet

Jeg betalte 599 for min på Rudo. Tror den koster 650 på babyshop.

Skrevet

Mener den på babyshop kostet 699 kr. Men jeg var heldig og fant den til halv pris på babyverden, de har opphørssalg i avdelingen i drammen. Det er noen uker siden, så vet ikke om de har fler igjen, eller om de har stengt.

Skrevet

nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte i Sverige, der kostet de 499.- Ikke så mye forskjell, men med kursen også sp blir det jo litt!! Pokkers dyre Norge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...