Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Hei har hørt så mye positivt om disse madrassene som man nermest legger barnet oppi, kan flytte barnet fra vår seng og opp i sprinkelsenga og barnet bevarer samme temperatur mm. I tillegg god å ha den første tiden for å gi barnet en "trygghetsfølelse", da sprinkelsengen alene kan virkelitt voldsom og stor for den lille som er vant med plassen i mors mage. Hvor får man kjøpt disse, vet de selges i Sverige, men har ingen planer om noen svensktur nå før fødselen- så skulle gjerne fått kjøpt den i Norge! Noen med erfaringer og tips?
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg så den på babyshop på Slependen forleden.. Har også hørt mye positivt om den, så går nok til anskaffelse av den!! Lykke til.
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg har akkurat bestilt en gjennom mamma-mia.no og regner med og ha den i hus innen denne uka er ferdig.)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Hvilke priser ligger disse madrassene på? er de dyre?
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 ca 670 kr mener jeg den kostet på nettet. Så er ikke akkurat billige men...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Jeg betalte 599 for min på Rudo. Tror den koster 650 på babyshop.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Mener den på babyshop kostet 699 kr. Men jeg var heldig og fant den til halv pris på babyverden, de har opphørssalg i avdelingen i drammen. Det er noen uker siden, så vet ikke om de har fler igjen, eller om de har stengt.
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte i Sverige, der kostet de 499.- Ikke så mye forskjell, men med kursen også sp blir det jo litt!! Pokkers dyre Norge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå