Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Jeg "slimer" så fælt idag. Er ikke vanlig utflod, men slim.....kan dette være slimproppen el ne sånt? Lurer fælt...så fint om noen gidder og svare meg!!
Bilba og gutta :) Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Det kan det nok ja... jeg har også hatt mye slim siste dagene. Det er tykt og gult og henger liksom som en lang tråd utenpå papiret. Jada, ekle detaljer, men man må jo forklar det på en måte I dag var det litt lyserødt blod i også, så håper det er et tegn på at noe skjer snart. Er 10 dager på overtid og rimelig lei kan du si... Men hvis det er mye slim (ikke bare vanlig utflod) så tror jeg nok det er slimproppen da...den kan nemlig gå over mange dager.
mamman`te2flottegutter Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg lurer på om det var den som gikk forrige uke på meg. Jeg husker jeg reagerte på at det var så ekstra mye slim liksom. også var det litt sånn tykkt sånn at det trakk seg ikke inn i truseinnlegget.
Bilba og gutta :) Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Har hørt mange beskrive slimproppen som tykt gult snørr...så kan du jo selv bedømme, hehe...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Hehe, blir litt ekle beskrivelser her inne avogtil, men er vell noe som må til...el noe!
mrs1984 Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 hei, jeg er bare 34 uker på vei og har siden ca uke 28 hatt perioder med slimet som du beskriver ovenfor.... men noen dager er det ingenting?? noen som vet hvorfor?? det kan da vel ikke være slimproppen som går for deretter å danne en ny hinne?? eller?? rart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå