Gå til innhold

trenger litt hjelp her...:)

Anbefalte innlegg

har prøvd i snart ett år...men blir aldri klok på el og ikm...

Fikk mensen 9/8,hadde samleie fra20/8 t.o.m 28/8..da må jeg vel ha truffet den rette dagen vel? ;) Regnet ut at ikm er 9/9 når jeg har en syklus på 32 dager......

Kanskje et dumt sp.mål..men,men..føler men kommer på flere dumme sp.mål etter jo fler prøveperioder..blir snart gaaaal av denne ventingen.. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6141232-trenger-litt-hjelp-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres jo ut som om du har truffet el da ja. Det triste er at det bare klaffer i 20 % av tilfellene selv om man traff el.... Er noe dritt denne menneskekroppen altså!!!!!!!!!!!!! Lykke til da, krysser fingrene for deg jeg:)

Ingen dumme spørsmål eller innlegg her! Vi er mange i samme båt! :-)

Jeg synes det høres ut som du må ha truffet, men tr er nokså lunefull.

Vi testa positivt på el-test 21. aug, og hadde masse sex i perioden før (frem til dagen før el, men det skal holde).

Men tror du ikke den pokkers tanta kom i dag likevel. 4 dager FØR tiden, og jeg som alltid har 28 dagers syklys.... Fatter ingenting. Sitter her med tr og føler likevel jeg er gravid (treig i hodet, jeg blør mye og har menssmerter - altså ingen tvil:)).

Jeg krysser fingrene for deg! Kanskje du klarte det!!! :-)

Ut fra det du skriver, hadde du el ca 26.8, og da er du jo innenfor med god margin :-)

Ikke bli gal ;) Du skulle vel ha truffet ganske bra på den der tror jeg.. Ikke tenk så mye på det.. (jævlig lett ikke sant??) men prøv og slapp av og nyt dagene frem mot IKM.. Lettere for at ting skjer da...

Skjønner at du snart blir gal om du har prøvd i 1 år snart, har ikke så mye og stille opp med der jeg gitt... Blir sikkert slik selv hvis det nærmer seg opp mot et år! Men det er viktig og kose seg og holde humøret\motivasjonen oppe. Plutselig så sitter spiren :D

Masse masse lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...