Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Når eg tenker fram mot at me har babyen hos oss, så tenker eg på alle som vil komme på besøk å holde og busse på babyen. Eg har litt angst for at andre skal holde babyen vår. Til og med dei nærmaste foreldre og svigers som har hatt to/tre unger sjølv. Eg håper virkelig at det forandrer seg til babyen kjem. Er det noken som overhode kjenner seg igjen. Synst jo sjølv at dei tankane er heilt urimelige. Har litt lyst å være anonym på dette innlegget.
Edelweis Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 hallo..signerer den! jeg er litt redd for at de skal gjøre feil å sånn! men det vet jeg jo at de ikke gjør! det jeg er mest redd for er om de kommer til å hemse å herje med babyen tilogme om jeg sier nej! hoff.. det er ikke lett å bli bekymret mamma=)
hege_d Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Forstår deg litt, men tenk på at alle som holder babyen vil være SÅ forsigtige, og vil være SÅ redd for å gjøre noe fejl, at det vil aldri skje noe! Når du selv finner ut at babyen faktisk ikke er så skrøpelig som du nå er redd for, tror jeg du vil få det anderledes, og sette pris på at du innimellom kan få to hender fri
Anonym bruker Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Ja det er det eg og håper på. Håper det går fort for meg å bli trygg på at babyen tåler litt. Sånn at dei som kjem på besøk på sykehuset får holde det lille nurket.
Gjest Skrevet 31. august 2006 #5 Skrevet 31. august 2006 Jeg har tenkt det samme! Har mareritt om at venner vil holde henne og snubler i et teppe på gulvet og mister babyen.. Uff!
Stratos med 3 barn Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Jeg er i grunnen rimelig sikker på at den som kommer til å gjøre mest feil er meg selv! Tenk selv hvor forsiktig du er med andres barn, spebarn, dyr, ting etc etc etc ) Ingen tørr å være uvørne vet du og er de det er det jaggu ok å gi en kraftig beskjed også!
Nemi24 Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 tusen takk for tilbakemeldinga. Eg får satse på at det forandrer seg når babyen kjem
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 Jeg er mer redd for at røykere ikke skal vaske hendene sine før de holder henne... det skjedde nemlig med min førstefødte, og det synes jeg var direkte kvalmt! Men turte jo ikke å si ifra.... rullings fingre på min nydelige lille baby liksom.......æsj!
mor til prins Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 helt enig med deg med det med røykefingre. håper folk gjør dette selv, tror ikke jeg tør å si ifra om det.
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 31. august 2006 #10 Skrevet 31. august 2006 Samme her.. har en mor som er psykisk syk- så hun kan jo aldri være alene med babyen vår.. men hun er sånn som glemmer å vaske seg på hendene osv etter hun har eks. vært på do.. kan gå maaange dager uten å dusje osv. Så jeg kommer seriøst til å si ifra før hun får holde ungen at hun må vaske seg.. Det er endel bakterier på hendene til folk etter toalettbesøk!! samme med røyk - sier det til samboer og som røyker at han får vaske seg før han tar på den nydelige rene skatten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå