Circe Skrevet 31. august 2006 #1 Del Skrevet 31. august 2006 You Go Girl.. hehe.. Litt amper nå eller??? Du var ikke så sint når jeg angrep deg i går??? hehe.. Er det hormonene som er på tur eller??? Ellrs da... Sovet godt, og fått en god start på dagen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #2 Del Skrevet 31. august 2006 hihi, litt hissigere i dag ja;) Opp tidlig for å sende lønnen på jobben i dag...Nå sitter jeg å leser i alkoholloven for må ta en prøve på jobben i morgen... Snakk om å finne på en lov som er mindre interesann for gravide da;) Er trøtt på øye og har nok en liten overdose med hormoner i meg i dag... Sorry anonym der ute at d måtte gå utover deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #3 Del Skrevet 31. august 2006 Og så var d jo d at jeg trodde jeg haddde forsvart og forklart det innlegget godt nokk da... men tydligvis ikke;) hihi Men nå bør det være klart... Om jeg ikke har irritert på meg 500 nye bimmere da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 31. august 2006 Det skal du faktisk ikke vær sikker på at du ikke har klart... Jeg må le jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #5 Del Skrevet 31. august 2006 ja noen ganger må jeg bare le litt selv og... Alt blir liskom så lett feil når man sitter å skriver og andre skal lese osv... Og så for å ikke snakke om når man skal oppforklare ting, da er d ialleflal lett at det blir krøll... Nei det er ikke lett å være hormonell inni denne svært så hormonelle bimme værden;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 31. august 2006 Nope.. Derfor.. Gjør som meg.. Bare skriv masse tull... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #7 Del Skrevet 31. august 2006 ja d kan nok lønne seg i lengden det;) Men så har det seg slik at jeg ikke er så sinsykt oppfinnsom da... PRøvde meg faktisk på et slikt utenfor tema innlegg her for noen uker siden... fikk faktisk kjeft fra anonym fordi jeg var utenfor tema... jaja... (fikk mange svar og da, så var jo ikke bra kjeft:)) Tror jeg er i dårlig humør i dag... Har vel en slik dårlig dag:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 31. august 2006 Utenfor tema????? Hva i all verden skrev du om da a??? Nå skjønner jeg ikke noe. Ikke rart jeg henger mest på skravlesiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #9 Del Skrevet 31. august 2006 Spurte om favoritt tv program, så var jo ikke akkurat om graviditet da. Men vi er jo gravide, så d må jo holde:) Men alle kan jo ikke være positive til alt, men kan jo ikke gi opp, er jo gøy med litt gøye ting:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. august 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 31. august 2006 Og du fikk kjeft for det???? jaja, glad det er folk med større problemer enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #11 Del Skrevet 31. august 2006 Ellers da, hvordan har din dag vert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. august 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 31. august 2006 Jo foreløpig ganske bra. Smiler og er glad jeg... Du a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #13 Del Skrevet 31. august 2006 Trøtt og sur, men ellers så har jeg d ganske bra faktisk:) hihi Merkelig hvor lett jeg godtar å ha d kjipt bare jeg tenker på spiren;) Burde vel muligens ha laget litt middag snart til sambo som kommer hjem om noen timer, men vet ikke om jeg gidder... Må jo lese litt på denne alkoholloven til i morgen, så kanskje han kan lage litt middag i dag;) Så da blir d vel ett ellerannet færdigkjøpt og usundt noe;) nam nam;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. august 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 31. august 2006 Ja, hva er greia med det, og hvorfor i all verden må du lese den???????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #15 Del Skrevet 31. august 2006 Er for å ta en slik kunnskapsprøve hos kommunen for at vi skal ha skjenkeløyve på jobben. Begynte i denne jobben for en stund siden, men har jo liksom ikke fått ut fingeren og fått tatt denne prøven da... og nå må jeg ta den i morgen. Så da sitter jeg jo her med loven og kjeder meg. Men har hørt at den ikke er så vanskelig så er ikke så veldig nærvøs;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. august 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 31. august 2006 Kort oppsummert... 18 år; øl, vin rusbrus.. 20; sprit! ikke mer enn 4 cl med alkohol Husk å spørre om leg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #17 Del Skrevet 31. august 2006 unntak fra 4 cl regelen viss det er cocktails MEn har forstått det slik at man får ha med loven og forskriftene inn på prøva, så da har man jo med fasiten...så hvor vasnkelig kan det være..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. august 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 31. august 2006 Hehe... Seriøst??? Nei, da kan det umulig være vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 31. august 2006 #19 Del Skrevet 31. august 2006 ja ble litt forundret jeg og... hva er vitsen med en prøve om en sjenkeløyve innhaver kjenner lovverket, om man får ha med seg lovverket inn å ta prøven...? Den norske kommune og stat er jo litt tullete da så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 31. august 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 31. august 2006 De har bare ikke nok å gjøe, så syns sikkert det var morsomt med en sånn prøve. Ser jo fint ut på papiret også. Men nå blir jeg borte en liten stund. Vi snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå