Heffalump mamma Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Hvorfor ikke skrive mer inne på oktoberklubben sine sider i stedet for å lage lange tråder her inne på 3 tri?? Jeg tror det hadde blitt mer oversiktelig og vi trenger ikke bla oss ned de lange trådene for å lese. Da kan vi lage maaaange tråder med tips og spørsmål ol. Bare ett forslag...
hårsår Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Enig! Eneste problemet har vært at det ikke er nok trafikk der inne! Mister fort interessen da.Skal love å stikke innom oftere!
lykkeligmed3 Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 Ja det er jeg enig i, har prøvd å holde den oppe også. Skrev et innlegg i dag morges, klarte på en eller annen merkelig måte å slette det, ble så irritert at jeg logga meg ut igjen, hehe.... Skal prøve å bli flinkere jeg også.
<3 Jentemafian <3 Skrevet 31. august 2006 #7 Skrevet 31. august 2006 Ja vi må bli flinkere Neste innlegg skal skrives på okt klubben :)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 går inn der nå jeg skal bli flinkere jeg og.. fint med påminnelse;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå