Gå til innhold

Hvilken virkning hadde dere av bringebærtekapslene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg 3 uker igjen til termin og er litt nysgjerrig på om dere hadde noen virkning av disse kapslene. Har hørt at mange har født før termin pga. disse. Faktisk så har ei jeg kjenner født 2 dager etter hun begynnte med de. Kan kapslene fungere så kjapt? revnet dere masse?

Mange spørsmål, men begynner å bli lei av å vente på fødselen, vil se jenta mi nå... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Jeg begynnte å ta de igår. Er Sååååå fødeklar nå!!:)

Skrevet

Har tatt dem i ca 3 uker, glemt enkelte dager da...og har termin i morgen. Har først fått svake mensmurringer siste 2 netter, ellers ingen tegn.

Skrevet

Sist drak jeg bringebærte tre måneder før termin, og fødte på terminsdateoen. Tror ikke det setter gang i fødselen, det gavner bare livmoren.

Skrevet

Jeg startet i uke 37 og har nå 8 dager til termin. Har ikke merket noe, tar i tillegg modningsakupunktur. Her skal det ikke gås over termin =) hihihi

Hva er det man ikke gjør for å få ut pjokken....

Bringebærbladkapslene er med på å modne livmoren, så selv om vi ikke går i fødsel før tiden kan vi jo håpe at modningsriene ikke holder så lenge på som de kanskje ville ha gjort.

Skrevet

Jeg hadde brukt kapslene i ca 3 uker da jeg fødte 1 uke før ul termin.

Fikk bare 4 små pyntesting etter fødselen.

Livmora trakk seg også raskt sammen i gjenn.

Tror kanskje også at kapslene hjalp på riene, brukte kun 4 timer denne gangen, og ved mine 2 andre fødsler har jeg brukt 15 og 18 timer (da uten disse kapslene)

Skrevet

Hvor får en kjøpt disse og er det helt ufarlig å ta de???

Skrevet

De fås kjøpt i helsekostbutikk - bringebærbladkapsler. Jeg har ikke turt å begynne på dem før nå, fordi jeg har vært redd for at det ville sette i gang fødselen for tidlig. Men på mandag begynte jeg, og jeg synes jeg kjenner litt mer menssmerter, som vel er et tegn på modning. Tar også modningsakupunktur, så nå får vi se ...

Skrevet

Å så moro! Da virker de visst på deg da;) Tenker jeg går til anskaffing av disse selv da!;)

Skrevet

He tatt d sida uke 36 ej.Og e no 1 veke over terminen.He ikkje merka noke anna av dei.Så trur ikkje d he noke sammenheng me at fødselen starta to daga ette at dei tok dissa kapslane.

Skrevet

Har tatt kapslene i 2 uker nå. Begynte å få menssmerter og modningsrier (+løsere mage), men blir ikke noe fødsel av de... Fødte 1 mnd fpr tidlig sist, så trodde ikke jeg skulle gå så lenge denne gangen heller. Men må vel begynne å innstille meg på termin... (19.09)

Skrevet

Begynte å ta dem i uke 35.. Men har bare kjent litt mer mens murring når jeg er sliten ( ikke hver dag ) Også synes jeg magen er hard og rund oftere.. er nå i uke 36.. vet ikke om det er noen sammenheng;)

Skrevet

Jeg har brukt kapslene i ca to uker tenker jeg. Vet ikke om jeg merker noe forskjell.. Kanskje litt sterkere og oftere kynnere, men det kunne muligens kommet uansett. Det forebygger ikke rift under fødsel tror jeg? Har hørt det kun styrker livmoren.

Skrevet

Jeg begynte på de 3 mnd før termin, har nå to uker igjen. Tror ikke det har noen sammenheng med for tidlig fødsel. Svigerinna mi gikk 9 dager over termin og hun begynte på de 3 mnd før. Hun sydde pynte sting og hadde en kjapp fødsel, så tror heller at det er der det ligger jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...