DiddiDaddi Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 Så stas ) Hadde egentlig tenkt å vente til det var enda litt nærmere termin, men så ble det salg...og måtte jo bare slå til da! Har kjøpt Simo 656 Kombi i beige/champagne, tror vi blir fornøyd! Noen som har erfaring? Uansett for seint...den er jo kjøpt ) Artig, og litt rart, å kikke på den nå...gleder meg til det kommer en baby å legge oppi!!
Larviksjenta. nr4? Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 grattis med kjøpet. har selv kjøpt en simo duo og hadde en simo kombi til forrige jenta vår.. supre vogner..
Fikk nr to i desember Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Jeg har også kjøpt den vogna i dag! Fin ja?! Tror nok vi blir fornøyde. Kan jeg spørre hvor mye du betalte?
Tingelingelate med to tomater Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Jeg kjøpte søskenvogn i går jeg, en Phil&Ted vogn:-) Har jo sovevogna fra lillegutt, en Simo kombivogn:-) Gratulerer med kjøpet, godt å ha det unnagjort:-)
~Maja Mor~ Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Hei Stinemor :-) Ville bare oppdatere deg, hvis du ikke har vært inne hos oss å kikket i det siste da...Jeg sitter her med filletanta :-((( Har ikke lyst til å være på BliGravid lenger, fikk juling av noen anonyme i går. Æsj, så ekle de er. Og jeg som prøver å være snill og grei!! Tror jeg heller kommer inn til dere her jeg, så kan vi prate om hyggelige ting som å handle barnevogner :-) Klem
cemor c Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Da har du kjøpt en kjempebra vogn! Vi har det til snuppa vår (2.7 år) og den har gått MANGE mil, og ser fremdeles ny ut! c",) Den er utrolig enkel å ha med på tur i skogen osv. kommer frem over alt! c",)
Gjest Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Hei Stinemor78, Hvor kjøpte du vogna di? Har så lyst på Simo kombivogn selv, men er desperat etter å finne et tilbud fordi de er jo så dyre i utgangspunktet:)
DiddiDaddi Skrevet 1. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2006 Den var på salg til 5590...koster jo fremdeles en del, men hadde så lyst på den ) Hvor mye betalte du?
DiddiDaddi Skrevet 1. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2006 Heisann Maja-mor! Var inne og kikket ja, og så dumme tanta hadde kommet på besøk...så kjipt!! Men neste måned sitter spiren ) Hva i all verden skjedde på BliGravid i går da?!? Der brukte det jo å være så hyggelig! Uffameg...må inn å sjekke... Du er jo bare hyggelig på innleggene ja, skjønner ikke hvorfor noen må være så ekkel! Men er vel dessverre sånn på mange av sidene her... Her hos oss er det veldig snilt, bare kom å snakk om hyggelige ting med oss du ) Goklem tilbake Ps: 12 pp...var det ikke 5 sist vi pratet...har jeg sovet noen måneder?!? )
DiddiDaddi Skrevet 1. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2006 Så flott at så mange er postive til vogna ) Jammen godt å høre!! Har kjøpt min på Småtroll i Bodø...sjansene for at du bor på samme plass er vel dessverre små... Kostet jo fremdeles en del, men var satt ned fra 6990 til 5590. Håper du finner en Simo på salg du også )
~Maja Mor~ Skrevet 1. september 2006 #11 Skrevet 1. september 2006 Hei igjen! Ja i går fikk jeg juling!! Er ikke noe hyggelig når det blir sånn. Det er mange som misbruker denne anonym knappen. Synd!! Men i dag er det en ny dag med nye muligheter. Ang mine pp'r.... Jeg har egentlig prøvd i ett år, men hadde ma i vinter, så jeg begynte å telle pp'r på nytt. Men man gjør visst ikke det når det ender med tidlig abort, slik som jeg har forstått det. Så derfor gikk jeg over til 12... Ble ønsker velkommen inn på slitere, æsj, ikke no hyggelig å høre hjemme der. Skulle hatt termin om 3 uker, vil heller være på 3 tri jeg :-( Men men, i dag har jeg hentet en ny dobbel dose med pergo, så vi prøver igjen! Klem
Fikk nr to i desember Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Vi betalte 6000. Men den var bare så nydelig! Siden jeg har en del fra førstemann, trenger vi ikke kjøpe så mye, derfor unnet vi oss akkurat den vogna vi ønsket oss. Og det er første barn til mannen min... Han ville også gjerne ha den vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå