Gå til innhold

Flause?

Lykketroll med 2 småtroll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan fortelle om min bestevennine...vi var ca 13 år når vi begynte å bli venner. å så skulle vi begynne å sove hos hverandre.

første natta da hun sov hos meg,så gikk hun inn til mine foreldre å la seg i midten...mine foreldre ble helt sjokkert... men så må hun ha våknet,for hun gikk tilbake til sin egen seng. herregud hvor vi lo dagen etter på.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6140704-flause/#findComment-6140761
Del på andre sider

2 uker siden, fredag efta... skulle ta tåg hjem fra oslo s og står pent å venter på perongen, sliten. Så kommer enderlig tåget, jeg står snillt i kø for og bli med og får faktisk sitteplass. Ved siden sitter en mann som er såååå skravlete, forteller hvad han skall gjøre i helgen osv.(Meget sjenert egentlig, føltes som terapeuten sagt at han må snakke med folk:))

helt plutselig "velkommen til NSBs lokaltåg til Moss..." Va F..., jag ska ju ta årnes tåget!!! hopper opp og brøyter meg fram til utgangen, slenger baggen mellom døren for og rekke å hoppe av. Folk banner etter meg, skjønner det fordi jeg "måtte bare av". Så roper jeg "Jeg må kaste opp!!!!"

Ute av tåget. Ser fjeset til den skravlete mannen gjenom vindue, han ser helt sjokkert ut. Tipper han var i samtaleterapi for og tørre å snakke med folk innen han traff meg, og nå har han tilbakefall.

Vell, det som skjedde da... ski tåget får ikke signal ut fra Oslo S og alla blir sittende i tåget å kike på meg. Venter på at jeg ska kaste opp liksom. Skjønner heller ikke hvorfor jeg drog en løgn om oppkast, syntes vell det var flaut å løpe ned folk fordi JEG gick på galt tåg.

uff for en start på den helgen! :) :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6140704-flause/#findComment-6140954
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...