Gå til innhold

hva skal deres barn hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg får gutt blir det tobias, blir det jente så heter hun Mia :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) hvis det blir gutt så blir det Magnus , blir det jente så blir det Elise...

Skrevet

Lins/ Linnea, eller eventuelt inge/inga vis vi bestemme oss for å kalle oppat bestemor! :)

Skrevet

jenta vår skal mest sannsynlig hete linnea nathalie.. helst sikkert linnea, litt usikre på nathalie enda

Skrevet

Det vet jeg ikke enda-- Men jeg tenker på Even Andrè hvis det blir gutt og Mirabella hvis det blir jente. Hva mannen tenker aner jeg ikke enda ;)

Skrevet

vi venter jente. hun skal hete Maria Linnea:)

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss hundre prosent...man vet jo aldri,når disse små kommer til verden er det jo ikke sikkert de passer det påtenkte navnet. Men vi liker veldig godt Adrian og Rafael...Og Aliyah Isabel...

Skrevet

Vi venter to jenter, og har foreløbi blitt nokså enig om å kalle den ene lille jenta for mie, mens jeg har lyst til at den andre skal hete sunniva..

Det er han ikke så begeistret for, men jeg har ikke gitt meg på det enda

Skrevet

Vår lille babygutt skal hete Sondre=)

Skrevet

Får vi en gutt blir det nok Aron, eneste guttenavnet vi begge liker eller er vi TOTALT uenige, jente har vi egentlig ikke snakket om for vi begge tror det blir enklere å finne jente navn :)

Skal på UL i morgen så det blir spennende å se om vi får vite kjønn :)

Skrevet

jenta vår skal mest sannsynlig hete Victoria. hvis det skulle vise seg å være en gutt som kom ut istede blir det Aron eller Benjamin:)

Skrevet

Her blir d jente og mitt ønske er Felicia Kornelia, men pappa er ikke enig! Så vi får se...

Skrevet

Gutten vår skal hete Mathias.Men kommer det en jente isteden så sitter vi litt fast.

Skrevet

Hvis det mot formodning skulle komme en gutt, ønsker jeg veldig å ha Samuel.

Jentenavn synes jeg derimot er kjempe vanskelig!

Skrevet

Mye Mia/Mie Elise o.l her... :)

Jeg vil ha Lycke Vendela eller Lycke Angela jeg.

Skrevet

Om d blir gutt: Gorm Johannes. Om d blir jente: Ane Maibell

Skrevet

etter mye om og men og att og fram har vi komt fram til at gutten våres ska hetta Dennis :)

Skrevet

Vi har ikke bestemt oss for navn, og kommer nok ikke til å være 100% bestemt før vi ser babyen. Den må jo passe til navnet den får:) Vet ikke om det blir gutt eller jente. Men nå er Jonas et favorittnavn, i tillegg til Marius og Brage. Blir det jente blir det kanskje Andrea eller noe annet:)

Regner med vi kommer til å ha et par klare alternativ i hvert kjønn til fødselen, så får vi se hva som kler den lille best:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...