Gå til innhold

Hvem kan gi meg GULLoppskriften? Hva med deg, vilsågjerne?

Anbefalte innlegg

Sitter fremdeles og gleder meg over ditt positivt resultat, vilsågjerne!!!

Du har jammen fortjent dette etter så stor tålmodighet!

Samtidig er jeg veldig interessert i hvordan du klarte det.... :o)

Har du f.eks. vært borti progesteronkrem? (eller har du ikke hatt problemer med det?) Jeg fikk målt progesteron til 18 (4 dager før mens) og lurer veldig på om dette er for lavt. Har ikke hørt noe fra legen.

Kan Pergo øke produksjon av progesteron? Leste et sted at det er de gule legemene som produserer progestereon, og da skulle det vel i hvert fall være flere av dem ved Pergo-bruk???

Hørte også fra en venninne (som nå har fått barn) at hun gikk på en tablettkur som varte i 6 måneder. Det var noen tabletter første måneden, deretter 1 hver måned. Noen som har peiling på hva dette er??? Hun husket ikke selv hva de het.

Fint om noen har tips!

Fortsetter under...

Hei sara 66 C";)

Angående de tablettene har jeg faktisk ingen anelse,men jeg tror kanskje at du kan få svar på det med disse tablettene på sliter siden her inne.Kanskje noen der som har vært bort i dem.Jeg bruker ikke progeston tilskudd,men vet at du kan bestille noe som heter progesta care på nettet.Det er en progestron krem.Ellers vet jeg at de i forbindelse med assistert befruktning ofte får resept på crinone/crinone gel.Dette er også progestron.Du bør kanskje ta opp disse tankene med legen din?

Pergo-tablettene er jo kun til stimulering av eggstokkene,tror ikke de har noen sammenheng med progestron produksjon.Men jeg understreker at dette er noe jeg tror,jeg vet det ikke.Du kan jo lese mere om pergotime på www.felleskatalogen.no

Antagelig ikke til mye hjelp,men likevel et forsøk C";)

Hvordan vi klarte det denne pp,ja det er ikke mye å skryte av.Sex en gang i hele pp,og det var nok...Helt utrolig...

Men dette er bare begynnelsen sara,jeg er veldig urolig for at dette ikke skal vare.Men jeg skal krysse fingrene.

Klem fra vilsågjerne.

Takk for svar, vilsågjerne!

Jeg har faktisk tatt en ny progesteronprøve i dag, så kan jeg jo se om resultatet er annerledes etter Pergo-kur.

Skal høre på "sliter-siden" om tablettene, takk for tipset!

Jeg skal krysse alt jeg har for deg, - dette skal gå bra!!!!!

Klem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...